Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
واکنش حدادعادل به نامه مطهری مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 21:56 بازدیدها:1690 مرتبه

غلامعلی حدادعادل درباره اخبار مربوط به اضافه شدن کاندیدای جبهه پیروان به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان گفت: هنوز از معرفی افراد جدید به این ائتلاف خبر ندارم.

به گزارش موج حضور به نقل از ایسنا، مشاور مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس که در حاشیه سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، همچنین درباره اعلام آمادگی جبهه ایستادگی برای رایزنی با حدادعادل و ولایتی اظهار کرد: در میان این افراد، نام من نبوده است و فقط نام آقای ولایتی است.حدادعادل همچنین، مطرح شدن نامش در بین گزینه‌های جبهه پایداری را در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه "منابع مالی ائتلاف سه‌گانه چگونه تامین می‌شود؟"، خاطرنشان کرد: تاکنون خرجی نداشته‌ایم و هنوز هم برای آن فکری نکرده‌ایم.

حدادعادل در ادامه، در پاسخ به پرسشی درباره طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور در مجلس نیز اظهار کرد: با تجربه چندین ساله‌ای که دارم، تصور نمی‌کنم این کار امکان‌پذیر باشد. این نماینده مجلس همچنین در واکنش به بیاینه اخیر علی مطهری گفت: به احترام پدرش، در برابر بی‌احترامی‌های او سکوت می‌کنم.

حداد عادل در پایان نیز در مورد نقش رسانه‌ها در انتخابات تصریح کرد: رسانه‌ها باید به برگزاری انتخابات خوب کمک کنند تا هم انتخابات خوب داشته باشیم و هم انتخاب خوب.

کلمات کلیدی:
علی مطهری
غلامعلی حدادعادل
ولایتی
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

955امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7638این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47819این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417938کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 23 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.150.112
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403