Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
جمعه, 28 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری باعث کاهش هزینه برای دولت می شود مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 21:39 بازدیدها:2168 مرتبه

سرپرست معاونت امور دهیاری‌ها گفت: همزمانی انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری باعث کاهش هزینه برای دولت می شود.
به گزارش موج حضور، کوشش تبار، سرپرست معاونت امور دهیاری‌ها در گفت و گو خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه حدود 26 هزار دهیاری فعال داریم که تا پایان سال به 27 هزار نیز می رسد، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد زیادی دهیاری در حال احداث داریم که این امر یک اتفاق قابل توجه بوده که در این میان نکته مهم معنی دادن به خود کفایی آنها است.

وی با تاکید بر اینکه قریب به 800 تعاونی روستایی داریم که در دامنه های مختلف و با توجه به مزیت‌های نسبی اقلیمی و اقتصادی  در مناطق خود فعال هستند، ادامه داد: تاکید ما در سال آینده این است که شرکت های تعاونی تقویت یافته و همچنین تعداد سهام داران آنها که معمولا خود دهیاری‌ها هستند، افزایش پیدا کند که لازم است این افزایش در راستای ایجاد درآمد پایدار و خود کفایی دهیاری‌ها باشد.

سرپرست معاونت امور دهیاری‌ها اظهار داشت: شرکت‌های تعاونی به دنبال مزیت‌های مناطق در زمینه کشاورزی، صنعتی، معدن، سازهای عمرانی هستند. باید گفت که فضای این تعاونی ها امیدوار کننده است چرا که اشخاص متخصصی در این تعاونی‌ها مشغول شده و توانستند اشتغال‌زایی کنند.

وی با بیان اینکه نکته ای که در پی آن هستیم، تقویت پشتیبانی قانونی دهیاری ها در اسناد بالا دستی است که در قالب طرحی جامع به مجلس رفت اما در مرحله نهایی رای نیاورده است و در حال حاضر این موضوع از طریق دولت و امکانی که قانون دهیاری ها به ما می دهد، در حال پیگیری است، بیان کرد: یکی از معضلات ما چالش ها و درگیری های خود دستگاه ها در روستا است که زمینه نارضایتی و ناهمگونی روستا و روستا نشین  را به همراه دارد.البته حضور دهیاری‌ها از بروز این ناهماهنگی ها جلوگیری می کند.

کوشش تبار با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال در همه روستاهای با 250 خانوار، دهیاری داشته باشیم، گفت: در بحث شرکت تعاونی ها به دنبال تسهیلات بوده که بتوانند در حوزه کاری خود سرمایه گذاری کنند که این تسهیلات به صورت وام بوده و به هر تعاونی تا سقف 50 میلیون تومان به آن اختصاص داده می‌شود.

*مصالح کشور ایجاب می‌کند که  انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود

سرپرست معاونت امور دهیاری‌ها بیان کرد:  مصالح کشور ایجاب می کند که انتخابات شوراها همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود تا در هزینه دولتی و مردم صرفه جویی شود. همچنین سیاست کلان کشور این موضوع را ایجاب کرده و باید گفت که این دو انتخابات هیچ مغایرتی با یکدیگر ندارند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

56امروزmod_vvisit_counter
1194دیروزmod_vvisit_counter
7933این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
48114این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19418233کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 12 مهمان حاضر
IP شما: 18.216.220.21
Mozilla 5.0, 
امروز: 28 اردیبهشت 1403