Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کسانی که قدرت ندارند نباید در انتخابات نامزد شوند مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 21:26 بازدیدها:2499 مرتبه

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی گفت: شوراها تاکنون عملکرد چشمگیری در کشور ایفا نکرده‌اند.

بخ گزارش موج حضور، محمد‌علی تابعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نخستین دیدار با اعضای شورای اسلامی تهران متوجه می‌شویم که شوراها عملکرد چشمگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر تهران مباحثی برداشت می‌شود و وظایفی تعریف می‌شود که بعد از گذشت چندین سال از آنها شاهد به ثمر نشستن آنها نیستیم.

کسانی‌‌که قدرت ندارند نباید در انتخابات نامزد شوند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: دقت و توجه به مهندسی شهر و شهر‌سازی و زیبا‌سازی شهر‌ها بر مبنای معارف اسلام دینی و ایرانی از جمله توقعات رهبری از شوراها بوده که تاکنون محقق نشده است.

تابعی یادآور شد: افرادی که برای شوراها نامزد می‌شوند، باید با این نگاه وارد عرصه شوند و اگر این قدرت را در خود نمی‌بینند، بهتر است وارد عرصه نشوند.

وی افزود: خراسان جنوبی با توجه به اقلیم خاصی که دارد بیشتر باید مورد توجه شهر‌سازی و زیبا‌سازی قرار گیرد.

مردم با دقت بیشتری در انتخابات شوراها شرکت کنند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: مردم باید با دقت بیشتری نسبت به انتخاب اعضای شورای شهر وارد عرصه شوند که این امر نیاز به اطلاع‌رسانی دارد.

تابعی گفت: باید کسانی وارد شوراها شوند که بتوانند گرهی از مشکلات شهری را مرتفع کنند و این جایگاه باید بیشتر به مردم معرفی شود تا با حساسیت بیشتری مردم در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در این زمینه کم کاری شده است، اظهار کرد: باید در  ارتباط با جایگاه و نقش شوراها اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد تا مردم حضور بهتری در انتخابات داشته باشند.

مسئولان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در مرحله نخست باید بنا بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گذاشته شود و مسئولان زمینه این حضور را باید فراهم کنند.

تابعی متذکر شد: در مرحله دوم افرادی باید در انتخابات شرکت کنند که بنا بر معرفی خود به جامعه داشته باشند نه اینکه برای تخریب سایر افراد وارد عرصه شوند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

505امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7188این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47369این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417488کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 18 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.193.7
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403