Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تاریخ ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 21:20 بازدیدها:1526 مرتبه

مصطفی محمدنجار وزیر کشور اعلام کرد: نام نویسی از داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ آغاز می شود. به گزارش موج حضور به نقل از ایرنا، وزیر کشور در حاشیه اولین گردهمایی معاونان سیاسی و امنیتی استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داوطلبان از ۱۷ اردیبهشت ماه تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲، به مدت پنج روز می توانند برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، نام نویسی کنند.
وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا جدول زمانبندی تقویم انتخابات تهیه شده است اظهار داشت: همکاران ما در ستاد انتخابات کشور تمهیدات لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا فراهم کرده اند. وی اضافه کرد: از ماهها قبل همکاران ما در حال کار بر روی جدول زمان بندی انتخابات و پیش بینی تمهیدات و نظرات لازم برای برگزاری این رویداد مهم هستند.

 محمد نجار با بیان این که دو انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بطور همزمان روز جمعه ۲۴ خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: در این انتخابات شاهد حضور گسترده ملت ایران باشیم. وزیر کشور ضمن اعلام تاریخ ۱۷ اردیبهشت سال ۹۲ به عنوان زمان آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: همزمان با ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، هیات های اجرایی این انتخابات نیز از ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه و به مدت سه روز در فرمانداری های سراسر کشور تشکیل خواهد شد. وی همچنین تاریخ ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را ۲۶ فروردین ماه سال ۹۲ اعلام کرد و افزود: این ثبت نام تا تاریخ اول اردیبهشت ماه و به مدت هفت روز انجام خواهد شد و همزمان با آن، هیات های اجرایی این انتخابات نیز در فرمانداری های سراسر کشور تشکیل می شود. وزیر کشور یادآور شد: همزمان با برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد، انتخابات میان دوره ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، شهرستان تویسرکان در استان همدان و شهرستان تنکابن در استان مازندران برگزار خواهد شد. محمد نجار تصریح کرد: انتخابات میان دوره ای برای مجلس خبرگان رهبری نیز در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

907امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7590این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47771این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417890کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 18 مهمان حاضر
IP شما: 3.21.127.68
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403