Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تمایل اعضای جبهه جوانان ایران امروز برای کاندیداتوری مجید گروسی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 21:01 بازدیدها:1975 مرتبه

به گزارش موج حضور "صادق اکبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تشریح  نشست اخیر اعضای شورای مرکزی با مسئولین استان‌های "جبهه جوانان ایران امروز" گفت:  در این  نشست مباحث انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به تفصیل مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. وی بیان کرد:در این جلسه 4 کمیته ی فعال جبهه جوانان ایران امروز اعم از کمیته‌ آموزشی انتخابات، کمیته تبلیغاتی و کمیته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر گزارش عملکرد خود را در اختیار شورا قرار دادند. اکبری در تصریح عملکرد کمیته آموزشی انتخابات، گفت : این کمیته عملکرد 3 ماهه ی خود مبنی بر آموزش و تربیت اعضا ونیروهای فعال درانتخابات آتی جهت کنترل ، هدفمند شدن و هماهنگی با اهداف جبهه جوانان ایران امروز را به شورا ارائه کرد. وی اظهار داشت: کمیته انتخاباتی ریاست جمهوری؛ امور مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارد  که پس از بررسی کاندیدا های مطرح ریاست جمهوری 4 نفر از کاندیداهای همسو با برنامه‌های جبهه را به شورای مرکزی اعلام داشته است.

قائم مقام جبهه جوانان ایران امروز عملکرد کمیته انتخاباتی شوراها اینگونه تشریح کرد: این کمیته که اعضای آن متشکل ازاعضای شوراهای مرکزی استان‌ها است که در راستای بررسی و انجام امور مربوط به انتخابات آتی شهرو روستا شکل گرفته و  گزارش کاملی مربوط به فعالیت استانهای مختلف کشور را شرح داد.

عضو شورای مرکزی جوانان حزب اعتماد ملی ادامه داد: وظیفه پیگیری فعالیت های تبلیغاتی جبهه جوانان ایران امروز  بر عهده  کمیته تبلیغاتی است که در این جلسه گزارشی از چگونگی تبلیغات و گزینش شعارهای انتخاباتی را به شورای مرکزی جبهه ارائه کرد.

وی بیان کرد :در پایان جلسه ، اعضای شورای مرکزی جبهه جوانان ایران امروز با توجه به توانمندی های سیاسی  دبیر کل  این جبهه مجید گروسی تمایل خود را نسبت به ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشتند و وی را تختی زمانه دانسته که در برهه ی کنونی می‌تواند بهترین گزینه و فرد اصلح برای ریاست جمهوری باشد.

اکبری افزود: با توجه به علم و صداقت و شجاعت  آقای گروسی اعضای شورا در تلاشند تا وی را برای  کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری متقاعد کنند.

وی اظهار داشت:  در صورت عدم پذیرش گروسی ی کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری  به طور حتم بر روی یک گزینه از3 گزینه مطرح و موردنظر به اجماع می‌رسیم.

قائم مقام جبهه جوانان ایران امروز خاطر نشان کرد: بر خلاف زمزمه هایی که درمحافل سیاسی و خبری شایع شده، تاکنون با گروه یا جریانی ائتلاف نداشته‌ایم و صورت ائتلاف ، از طریق منابع رسمی این جبهه به اطلاع عموم خواهیم رساند.

کلمات کلیدی:
انتخابات ریاست جمهوری
جبهه جوانان ایران امروز
مجید گروسی
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

792امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7475این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47656این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417775کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 16 مهمان حاضر
IP شما: 3.133.142.193
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403