Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
حمایت شورایی‌ها از کاندیداتوری چمران در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 20:59 بازدیدها:2304 مرتبه

بعضی از روسای شوراهای استان‌های کشور در کرمان حمایت خود از کاندیداتوری مهدی چمران در انتخابات آینده ریاست جمهوری را اعلام کردند. به گزارش  موج حضور به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از روسای شوراهای استانی پیش از ظهر امروز در شانزدهمین همایش ادواری روسای شورای اسلامی استان‌های کشور چمران را بهترین کاندیدا برای ریاست جمهوری خواند که این سخن با تشویق بسیاری از روسا همراه شد. یکی از روسای شوراها نیز در این نشست با ابراز مخالفت با بیان موضوع حمایت شوراها از چمران در این همایش این حرکت را کاری حزبی خواند و نسبت به آن اعتراض کرد. رئیس شورای عالی استان‌ها همچنین در جمع‌بندی نهایی شانزدهمین همایش ادواری روسای شورای اسلامی استان‌های کشور اظهار داشت: عوارض راهنمایی و رانندگی از مردم اخذ شده اما هنوز به شهرداری‌ها پرداخت نشده است. مهدی چمران بیان کرد: شورای نگهبان بحث دوشغله بودن شوراها را رد کرد و به نظر نمی‌رسد که این موضوع به تصویب رسد.

وی با اشاره به اینکه مدت باقی‌مانده از عمر شوراها بسیار مهم است، تصریح کرد: اگر بحث رقابت‌های انتخاباتی خارج از شورا به درون این مجموعه وارد شود، مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

چمران تصریح کرد: روزهای پایانی فعالیت شوراها تاثیرات فراوانی بر ذهن مردم می‌گذارد و باید با افزایش آستانه تحمل و یکدلی و یکرنگی خاطرات خوشی را از شوراها در ذهن مردم باقی بگذاریم.

وی شوراهای اسلامی را از ارکان سه‌گانه کشور برشمرد و اذعان داشت: ما بیشتر به دنبال بحث انتخابات ریاست جمهوری هستیم در حالی که باید به شوراها توجه کنیم و برای حضور افراد توانمند، شاخص و معتقد در شورا تلاش داشته باشیم.

چمران با بیان اینکه برای انتخاب اعضای شورا فقط نباید به مدرک تحصیلی اکتفا کرد، اظهار داشت: افراد ناباب نباید وارد شوراها شوند زیرا این امر به آبروی شوراها لطمه می‌زند.
 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1017امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7700این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47881این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19418000کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 18.224.29.112
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403