Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مردم از کاندیداها برنامه اقتصادی می‌خواهند نه جنجال سیاسی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 20:42 بازدیدها:1747 مرتبه

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با انتقاد از اقتصادی لیبرالی و با بیان اینکه ربا جنگ با خداست، گفت: مردم از کاندیداهای انتخابات برنامه اقتصادی می‌خواهند نه جنجال سیاسی. به گزارش موج حضور به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز که در جمع دانشجویان دانشگاه اراک سخن می‌گفت، اظهار داشت: در انتخابات آتی با مثلثی از سه قطب سیاسی و از طرفی با مثلث اقتصادی مواجه هستیم. وی با بیان اینکه این سه قطب اقتصادی یکی فریدمنی های فعلی دولت، دیگری نئوکینزی های مجمع تشخیص و دیگری اقتصاد مقاومت است، افزود: مراجع تقلید 80درصد اقتصاد کشور را ربوی می‌دانند. عباسی با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی از کاندیداها برنامه اقتصادی می‌خواهند نه جنجال سیاسی، خاطر نشان کرد: اقتصاد لیبرال در دنیا به پایان خود رسیده، آمریکا بدهکار ترین کشور دنیاست و مردم آن به دلیل ناتوانی در پرداخت وام خود بی‌خانمان شده‌اند، جنبش 99 % بیانگر مشکلات اقتصادی آمریکاست.

عباسی در ادامه اقتصاد لیبرالیستی را بر پایه ربا دانست و آنرا جنگ با خدا توصیف کرد و گفت: در سندی که تشخیص مصلحت ارائه کرده اقتصاد نئوکینزی را نشان داده و این مدل را با بودجه بیت المال برای بهبود شرایط کشور به مقام معظم رهبری داده‌اند. از طرفی در دولت اقتصاد دانان لیبرال دانشگاه علامه هستند و نظرات فریدمن را مطرح می‌کنند و دانشکده‌های اقتصاد ما ساکت هستند و این پایان لیبرالیزم اقتصادی است.

این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه مراجع تقلید، مردم و رهبری نسبت به موضع خود در بانک‌ها و ربا که همان جنگ با خداست اعتراض دارند، خطاب به مسئولان اقتصادی افزود: این اقتصاد این قدر به شما فشار می‌آورد و شما را در تنگنا قرار می‌دهد تا به جنگ با خدا بروید. مدل اقتصادی که رهبری با اسم اقتصاد مقاومت مطرح می کنند، توان تحمل همه گونه تحریم و فشار را دارد و اقتصادی اسلامی است.

دانشجویی از عباسی درباره برخی چرایی مسئولیت برخی افراد که اظهاراتی مغایر با اسلام مطرح می‌کنند، پرسید که وی در پاسخ گفت: مدیرت رهبری و امام این گونه بوده که با صبر و بصیرت با این افراد برخورد می کردند و منتظر می ماندند تا مردم آن ها را بشناسند و مردم را از آن ها می‌گرفتند نه آن ها را از مردم، جوامع غربی با ترور و کشتن آن مسئول آن ها را از مردم می گیرند.


 

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

404امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
7087این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47268این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417387کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 15 مهمان حاضر
IP شما: 18.216.190.41
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403