Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
بیژن نوباوه : کاندیدای مورد حمایت جامعه اصولگرا، برنده انتخابات یازدهم است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 11:21 بازدیدها:3101 مرتبه

گویا تمامی طیف‌های اصولگرا قصد دارند کاندیدایی را معرفی کنند لذا بهتر است با توجه به این استقبال آقایان حاضر در 1+2 طیف را باز کرده و بعد تصمیم نهایی را در مورد کاندیدای واحد اتخاذ کنند. عضو جبهه پایداری درباره اظهارنظر اخیر علی اکبر ولایتی مبنی بر اینکه ممکن است ائتلاف 1+2 یک نفر دیگر خارج از این ائتلاف سه نفره را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برگزیند، گفت: از قبل نیز آقایان یعنی حداد عادل و ولایتی گفته بودند که این ائتلاف ممکن است گسترده‌تر شود و طیف‌های دیگر اصولگرا را نیز شامل شود. بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار راه دانشجو، اظهار داشت: اصولگرایان طیف‌های وسیعی دارند و گویا تمامی این طیف‌ها نیز قصد دارند کاندیدایی را معرفی کنند لذا بهتر است با توجه به این استقبال آقایان حاضر در 1+2 طیف را باز کرده و بعد تصمیم نهایی را در مورد کاندیدای واحد اتخاذ کنند.

نوباوه با بیان اینکه جبهه پایداری، تشکلی اصولگرا و دارای رأی است که در جامعه باید مدنظر هر ائتلافی باشد گفت: معتقدم که اصولگرا‌ها در هر شرایطی به جبهه پایداری و کاندیدای مورد حمایت این جبهه یا کاندیدای معرفی شده این جبهه توجه می‌کنند و نظر دارند. وی با بیان اینکه هنوز طیف‌های اصولگرا به جمع‌بندی در درون خودشان نرسیده‌اند که بخواهند آن‌ها را برای هر ائتلافی معرفی کنند گفت: قطعا بعد از ایام عید مشخص می‌شود که ائتلاف‌ها چند نفر هستند و افراد چند نفرند زیرا در این زمینه افرادی که تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند حرف زیاد می‌زنند ولی برای آمدن جدی نیستند و در واقع برخی برای دیگری سایه هستند. نوباوه تاکید کرد: مطمئن باشید رأی مردم با وجود ورود هر طیف و گروه و جریانی به انتخابات، باز هم به اصولگرایی است و کاندیدای مورد حمایت جامعه اصولگرا، برنده انتخابات یازدهم است.

کلمات کلیدی: اصولگرایان ، انتخابات ریاست جمهوری

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

536امروزmod_vvisit_counter
815دیروزmod_vvisit_counter
6175این هفتهmod_vvisit_counter
10701هفته گذشتهmod_vvisit_counter
46356این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19416475کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 3.133.126.39
Mozilla 5.0, 
امروز: 26 اردیبهشت 1403