Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

تبلیغات شما


Notice: Undefined variable: customartmod_css in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_articlemod/tmpl/default.php on line 10
   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
لاهوتی :ائتلافی میان ولایتی، حداد عادل و قالیباف صورت نگرفته است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 اسفند 1391 ساعت 11:16 بازدیدها:1585 مرتبه

قالیباف در جلسه‌ای که با ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس داشت از آن‌ها خواست که به پیگیری اهدافش برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کمکش کنند.

گروه سیاسی- نماینده نزدیک به شهردار تهران در مجلس شورای اسلامی درباره مواضع جدید قالیباف در مورد ائتلاف ۱+۲ و اینکه این ائتلاف را یک «مذاکره» خواند نه «ائتلاف» گفت: در مذاکره‌ای که صورت گرفته بود اینگونه عنوان شده بود که ائتلاف شده است در حالی که این فقط یک مذاکره بود و ائتلافی میان این سه (ولایتی، حداد عادل و قالیباف) صورت نگرفته است.

به گزارش موج حضور، مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار راه دانشجو با اعلام این مطلب، اظهار داشت: ائتلاف یعنی اینکه یک نفر به نفع فرد دیگری کنار برود که این موضوع از زبان هیچ کدام از افراد حاضر در 1+2 به صورت شفاف بیان نشد و هیچ کدام نگفتند به نفع فرد خاص دیگری کنار می‌روند.

لاهوتی بیان کرد: آقای قالیباف نیز همین موضوع را اعلام و تاکید کرده که این ائتلاف یک مذاکره بوده و ممکن است مذاکرات دیگری نیز باشد اما حضور خودش را در صحنه انتخابات جدی می‌داند و در جلسه‌ای که با ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس داشت از آن‌ها خواست که به پیگیری اهدافش برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کمکش کنند.

این نماینده نزدیک به قالیباف تصریح کرد: البته ما باید در آینده هر چیزی را برای انتخابات متصور باشیم ولی آن چیزی را که می‌توانیم از جلسه‌ای که نمایندگان با قالیباف داشتند متصور شویم این است که وی برای حضور در صحنه انتخابات جدی است و خیلی هم محکم ایستاده است.

وی در مورد احتمال ائتلاف قالیباف با سایر جریان‌های حاضر در عرصه انتخابات گفت: قالیباف معتقد است که کارش را با مذاکره‌ پیش‌ می‌برد و این به معنی این نیست سه نفری که در صدر هستند با هم بجنگند بلکه دوستی و مذاکره و وحدت رویه را حفظ می‌کنند تا منجر به اختلاف نشود اما به معنای این نیست که ائتلافی صورت گرفته است و وی ائتلاف را تایید نکند.

اما حجت‌الاسلام آقاتهرانی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی نیز در مورد اظهارات اخیر قالیباف گفت: نمی‌دانم با آمدن و رفتن آقای قالیباف به ائتلاف‌ اصولگرایان اصلا وحدتی ایجاد می‌شود یا نه ولی در حال حاضر خودشان حتما بهتر می‌دانند که چکار کنند.

کلمات کلیدی: ایتلاف 1 + 2 ،  انتخابات ریاست جمهوری ، قالیباف

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

177امروزmod_vvisit_counter
1044دیروزmod_vvisit_counter
9381این هفتهmod_vvisit_counter
26001هفته گذشتهmod_vvisit_counter
47041این ماهmod_vvisit_counter
40074ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19417160کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 13 مهمان حاضر
IP شما: 18.217.110.0
Mozilla 5.0, 
امروز: 27 اردیبهشت 1403