Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آمادگی اصفهان برای برگزاری 3 انتخابات در 7 روز / پیش بینی حضور 65 درصدی مردم اصفهان مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 23 اردیبهشت 1392 ساعت 21:07 بازدیدها:1619 مرتبه

رئیس ستاد انتخابات اصفهان خبر داد:  
آمادگی اصفهان برای برگزاری ۳ انتخابات در ۷ روز / پیش بینی حضور ۶۵ درصدی مردم اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نظرسنجی ها نشان می دهد که انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله ای است و به همین دلیل استان اصفهان خود را برای برگزاری ۳ انتخابات در ۷ روز آماده می کند. محمد مهدی اسماعیلی با تشریح آخرین فعالیت های ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: ستاد انتخابات استان اصفهان از اواخر اذر ماه تشکیل شد و فرآیند اجرایی شورای شهر نیز از 26 فروردین  آغاز گردید که اکنون در مرحله بررسی صلاحیت ها هستیم.

وی افزود: عدم صلاحیت ها را به اطلاع افراد رسانده ایم و در حال حاضر در مرحله رسیدگی به اعتراض داوطلبان هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با پایان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری و  شکل گیری موج های مختلف انتخاباتی پیش بینی ما بر برگزاری انتخابات دو مرحله ای ریاست جمهوری  است که در مجموع 3 انتخابات را باید برگزار کنیم.
وی برگزاری 3 انتخابات را کار سخت و سنگین اعلام کرد و اظهار داشت : تجربه نشان داده که شمارش ارا انتخابات شورای شهر  به خصوص در شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان کار بسیار سخت و طاقت فرسا است که غالبا 3 تا 4 روز زمان لازم دارد و از طرفی طبق قانون جمعه بعدی نیز باید انتخابات ریاست جمهور برگزار شود.
اسماعیلی افزود: البته در اصفهان برای حل این مشکل اقداماتی را نیز انجام داده ایم به طور مثال در شهر اصفهان تعداد شعب اخذ رای را از 540 شعبه به  750شعبه اخذ رای رسانده ایم و در هرحال چیدمان های شعب به نحوی است که شعب جدید در کنار شعبه های شلوغ و پر ازدحام قرار می گیرد.
رئیس ستاد انتخابات اصفهان اظهار داشت: به موزات تمامی این اقدامات ستاد امنیت انتخابات استان نیز راه اندازی شده است که بحث آن هم مدیریت و رصد لحظه ای انتخابات است تا با عنایت خداوند انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.
 اسماعیلی در ارتباط با پیش بینی ها از حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: آخرین نظرسنجی ها در استان اصفهان از حضور بیش از 65 درصد مردم اصفهان در انتخابات خبر می دهند و همچنین در نظرسنجی های انتخاباتی نیز هیچ کاندیدایی نتوانسته بالای 20 درصد آرا را به خود اختصاص دهد به همین دلیل این نتایج نشان دهنده انتخابات ریاست جمهوری دو مرحله ای  است.
وی افزود: اصفهان آمادگی دارد که  3 انتخابات را در 7 روز برگزار کند.
معاون استاندار اصفهان در ارتباط با تدارکات لازم جهت احقاق حماسه سیاسی تصریح کرد: در همه دستگاههای دولتی کمیته سیاسی راه اندازی کردیم که منظور ما از این کمیته خدمت گذاری بهتر به مردم است.
وی افزود: تجربه به ما نشان داده است  هر چه رضایت مندی مردم بالا رود نتیجه آن مشروعیت نظام است و هر چه مشروعیت بالا رود حضور مردم نیز بیشتر می شود.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: حماسه سیاسی وقتی رخ می دهد  که رضایت مندی مردم شکل بگیرد.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2077امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2077این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549972این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981486کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 67 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.100.40
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403