Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
قانونگذار وظیفه ای را برای مجریان انتخابات جهت رسیدگی به تخلفات تبلیغات زود هنگام انتخاباتی تعیین نکرده است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 18 اردیبهشت 1392 ساعت 20:23 بازدیدها:1707 مرتبه

نوری در پاسخ به مهر؛ 
بررسی تخلفات انتخاباتی به عهده وزارت کشور نیست.
مدیرکل انتخابات کشور با بیان اینکه قانونگذار وظیفه ای را برای مجریان انتخابات جهت رسیدگی به تخلفات تبلیغات زودهنگام انتخاباتی تعیین نکرده است، گفت: رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی کاندیداها به عهده قوه قضائیه است.به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی نوری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه مصداق تخلفات تبلیغات زودهنگام چیست؟ و آیا جلسات انتخاباتی کاندیداها که این روزها در محافل عمومی و بخصوص دانشگاه ها برگزار می شود جزء مصادیق تبلیغات زودهنگام به شمار می رود، گفت:

 تخلف تبلیغات زودهنگام کاندیدها به مجریان قانون مربوط نمی شود و قانون گذار وظیفه خاصی را در این خصوص برای ما تعیین نکرده است.

وی افزود: تمام کاندیدها به عنوان نامزدهای احتمالی هستند و تا زمانیکه اسامی آنها از سوی شورای نگهبان اعلام نشده است کاندیدا محسوب نمی شوند.

مدیرکل انتخابات کشور سازوکار برخورد با تخلف تبلیغات زودهنگام را به قوه قضائیه واگذار کرده است، گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات تبلیغاتی در قوه قضائیه تشکیل شده است و اگر گزارشاتی هم مبنی بر تخلفات تبلیغاتی کاندیدهای احتمالی به ما برسد به آن ستاد ارجاع خواهیم داد.

نوری همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تعداد شعب اخذر رای مشخص شده است، گفت: تعیین محل شعب و تعداد آن از وظایف هیات اجرایی است که تشکیل این هیات اجرایی فردا به پایان خواهد رسید و از آنجا که دو انتخابات شوراها در ریاست جمهوری همزمان شروع می شود تعیین محل شعب اخذ رای بر عهده هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری است.

مدیرکل انتخابات کشور با بیان اینکه برای هر هیات نظارتی هیات اجرایی جداگانه در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد:  انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری، هیات اجرایی مشترک دارند و  انتخابات شوراها که هیات نظارت آن متفاوت است، هیات اجرایی جداگانه ای دارد.

کلید واژه های مطلب:انتخابات شوراها و ریاست جمهوری |مدیرکل انتخابات کشور |حسنعلی نوری

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2060امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2060این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549955این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981469کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 50 مهمان حاضر
IP شما: 18.116.8.83
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403