Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
ثبت نام لنکرانی، روحانی، واعظ زاده ، سعدی کیا، کواکبیان و قاسم شعله سعدی در روز اول ثبت نام. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 17 اردیبهشت 1392 ساعت 10:37 بازدیدها:2430 مرتبه

چهره های شاخص روز اول ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. 
مرتضوی: آنها که شرایط قانونی را ندارند به وزارت کشور نیایند/ثبت نام لنکرانی، روحانی، واعظ زاده و سعیدی کیا
آخرین اخبار مربوط به حضور نامزدها در وزارت کشور در اولین روز ثبت‌نام‌ به صورت لحظه به لحظه در این خبر تکمیل می‌شود.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد که در این خبر به صورت لحظه به لحظه اخبار آن تکمیل می‌شود.

* مصطفی محمدنجار وزیر کشور ساعت 8 در حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را صادر کرد.

 

* صادق واعظ زاده معاون پیشین رئیس‌جمهور، در اولین دقایق آغاز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری، در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و با ثبت نام در این انتخابات، اولین کاندیدای رسمی و سرشناس انتخابات ریاست جمهوری یازدهم لقب گرفت.

* مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: از تمام کسانی که در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابند به این دلیل که شرایط اینجا عمومی است ثبت نام به عمل می‌آید ولی توصیه ما این است که کسانی که شرایط ثبت نام را ندارند به وزارت کشور نیایند؛ ما آمادگی داریم از حدود 40 یا 50 نفر روزانه ثبت‌نام کنیم.

* کامران باقری لنکرانی کاندیدای انتخابات ریاست‌‌جمهوری یازدهم نیز در ساعات اولیه ثبت‌نام‌ها در وزارت کشور حاضر شد. در این ثبت‌نام آیت‌الله رجبی قائم مقام موسسه امام خمینی،‌ پرویز داوودی معاون اول دولت نهم، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی، حجت‌الاسلام نبویان،‌ علی اصغر زارعی، محمد سلیمانی و روح‌الله حسینیان، قاضی زاده، میرکاظمی، خطیبی، حسینی، سیم‌فروش،‌ حافظی،‌ محصولی و جراره، لنکرانی را همراهی کردند.

لنکرانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شورای نگهبان برای تائید صلاحیت‌ها برنامه مدون از کاندیداها خواسته است و آیا شما برنامه خود را آماده کرده‌اید گفت: برنامه مدونی آماده کرده‌ایم که در حدود 170 بند طراحی کرده‌ایم که انشاءالله همین روزها رونمایی می‌شود.

* محمد سعیدی کیا، وزیر سابق مسکن و شهرسازی، با حضور در وزارت کشور، کاندیداتوری خود را برای ریاست جمهوری یازدهم رسماً ثبت کرد.

سعیدی‌کیا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شورای نگهبان شما را تایید صلاحیت نکند چه کار می‌کنید گفت: بنده تابع قانون هستم و در پاسخ به اینکه چرا در اولین روز برای ثبت نام آمده‌اید گفت: تصمیم گرفتم که در اولین فرصت برای انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم.

 کواکبیان نیز با مراجعه به وزارت کشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد.

* حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در وزارت کشور، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، ثبت‌نام کرد. روحانی را سیدرضا اکرمی، علی یونسی، نعمت زاده رئیس ستاد، ترکان قائم مقام ستاد انتخاباتی وی همراهی می کردند.

همچنين قاسم شعله سعدي كه نمايندگي مجلس سوم و چهارم را در كارنامه خود دارد و مدتي به دلايل سياسي در زندان اوين بود هم امروز براي انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرد. وي در مورد اهداف و دغدغه هايش گفت: جوانان بايد شاد باشند و پسرها و دخترها بايد به خيابانها بيايند و شادي كنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2098امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2098این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549993این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981507کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 89 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.215.193
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403