Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
یک ملی - مذهبی: انتخابات را ناموسی نکنید که حیثیتمان به باد می رود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 12 اردیبهشت 1392 ساعت 17:51 بازدیدها:2242 مرتبه

انتخابات را ناموسي نکنيد که حيثيتمان به باد مي‌ رود .

يک عضو گروهک ملي- مذهبي از محافل فتنه‌گر و ضدانقلاب خواست انتخابات را براي خود ناموسي نکنند تا درصورت ناکامي دچار نااميدي و سرخوردگي نشوند.

به گزارش بی باک به نقل از کیهان، مرتضي- ک (مقيم پاريس) ضمن نوشته‌اي در سايت جرس خاطر نشان کرد: فضاي سياسي همچنان براي غيرخودي‌ها مسدود است. يک ماه و نيم مانده تا انتخابات نه‌تنها هيچ شاهدي از تغيير اوضاع مشاهده نمي‌شود بلکه تهديدها عليه اصلاح‌طلبان سبز همچنان ادامه دارد؛ جديدترين گواهان، بازداشت رئيس شوراي هماهنگي اصلاح‌طلبان فارس است و اين اظهارنظر جديد خاتمي است که «آيا فردي که هم محدوديت زيادي براي صحبت کردن و اظهارنظر و سفر کردن دارد و در معرض انواع تهمت‌هاست، به سادگي اجازه مي‌دهند اوضاع به دست او سپرده شود؟»

 

وي مي‌نويسد: بحث‌هاي متأثر از نامزدي محتمل خاتمي و تقاضا براي حضور وي در بستري که انتخابات مهيا مي‌کند، البته نبايد انتخابات و نتيجه نهايي آن را براي سبزها به امري «ناموسي» مبدل سازد.

اين عضو فراري گروهک ملي- مذهبي که تبديل به مهره‌اي بي‌خاصيت در خارج کشور شده مي‌افزايد: قابل پيش‌بيني است که مستقل از بخش‌هايي از جامعه که همسو با حاکميت هستند و همراه با اقتدارگرايان حاکم يا متأثر از تبليغات رسانه‌هاي رسمي جمهوري اسلامي، برخي لايه‌هاي اجتماعي ديگر نيز به دلايل و علل گوناگون (از دريافت يارانه گرفته و هراس از محروم شدن از برخي مزايا و امتيازات دولتي، تا مشارکت در انتخابات مبتني بر محاسبه مرسوم «انتخاب ميان بد و بدتر» و يا حتي فعال شدن در انتخابات شوراها، که قرار است همزمان با انتخابات رياست‌جمهوري برگزار شود) در انتخابات شرکت کنند؛ اين مشارکت با مديريت و هدايت و تهييج و مهندسي سپاه و بسيج و ديگر نهادهاي همسو با مرکز ثقل قدرت، «حماسه سياسي» را متحقق خواهد ساخت.

مرتضي-ک در ادامه مي‌نويسد: حاميان و متقاضيان نامزدي آقاي خاتمي، به تعبيري لشکر 72 فرقه‌اند؛ اما اصلاح‌طلبان وفادار به جنبش سبز از زاويه توانمندسازي نيروهاي حامي جنبش سبز ورود سبز خاتمي را به انتظار نشستند. [اما] چيزي از اعتماد مخدوش شده به روند و کيفيت برگزاري انتخابات در ايران، اعاده و ترميم نشده؛ «قهر» و بن‌بست در فضاي سياسي ادامه دارد. کسي از ناظران آگاه در داخل و خارج از کشور، بازي با مفهوم انتخابات را جدي نخواهد گرفت؛ آن هم در هنگامه‌اي که حاکمان تماميت‌خواه همچنان بر طبل انسداد سياسي مي‌کوبند.

وي سرانجام نوشته است: در چنين بستر و فضايي، و با ملاحظاتي که به اجمال آمد، «ناموسي کردن انتخابات» و نتيجه‌ آن، و محدود کردن سياست‌ورزي به حضور در انتخابات نمايشي و فرمايشي، خطايي نه‌چندان کوچک است؛ اشتباهي که نه‌تنها بذر نااميدي و انفعال مي‌پراکند، بلکه کنش‌ها را محدود به ميدان بازي مي‌کند که اقتدارگرايان ترسيم کرده‌اند.

يادآور مي‌شود اخيراً در اقدامي که موجب آبروي! بيشتر براي خاتمي است شماري از وابستگان به گروهک‌هاي ضدانقلاب (مقيم خارج کشور) از خاتمي دعوت کرده بودند در انتخابات نامزد شود. در ميان اين‌ اسامي از جمله نام محمد ارسي، بابک اميرخسروي، محسن حيدريان، عبدالعلي بازرگان و فرخ نگهدار ديده مي‌شود.

برخي خبرهاي موثق حاکي از آن است که عناصر ضدانقلاب و فتنه‌گران همسو با آنان با يقين درباره رد صلاحيت خاتمي، به وي براي نام‌نويسي فشار مي‌آورند و در واقع مايلند با هزينه کردن خاتمي براي آخرين بار و رقم زدن پايان عمر سياسي او، فرصت ايجاد تشنج را- به زعم خود- فراهم نمايند. اين طيف نفاق معامله مشابهي را با موسوي و کروبي انجام دادند و البته تودهني بزرگ و خوارکننده را از مردم متدين خوردند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3103امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7339این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4261این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986748کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 401 مهمان حاضر
IP شما: 18.191.234.89
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403