Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
یکشنبه, 10 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شورای نگهبان برخی از چهره های اصلاح طلبان را تایید نحواهد کرد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 09 اردیبهشت 1392 ساعت 01:32 بازدیدها:1678 مرتبه

بادامچیان:
شورای نگهبان برخی از چهره‌های اصلاح‌طلبان را تایید نخواهد کرد
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه خاتمی پایگاه مورد توجه عامه مردم را ندارد و لذا در رقابت‌های انتخاباتی حضور نمی‌یابد، گفت: بعید است برخی از داوطلبان مطرح شده اصلاح‌طلبان از فیلتر شورای نگهبان بگذرند.
 
اسدالله بادامچیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه رجل مذهبی بودن یکی از خصوصیات افرادی است که داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری هستند، افزود: ممکن است که شورای نگهبان برخی از افرادی که قبلا صلاحیتشان تایید شده را تایید نکند.

*اصلاح طلبان تایید نمی‌شوند

به گفته بادامچیان با وجود سلایق مختلف، ولی اصولگرایان اکثریت هستند و اصلاح‌طلبان فقط یک گروه هستند و بعید است برخی از داوطلبان مطرح شده اصلاح‌طلبان از فیلتر شورای نگهبان بگذرند.

وی در ادامه به معرفی کاندید مورد حمایت جمعیت موتلفه نیز گفت: تاکنون  یحیی آل‌اسحاق در مجامع مختلف مطرح شده اما کسی او را رد نکرد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها را در مجلس هشتم عنوان کرد و گفت: این کار در راستای اجرای عدالت انجام شد.

*شعار تبلیغاتی

وی اضافه کرد: هدفمندی یارانه‌ها لازم است اما شیوه اجرای آن باید عوض شود و سهم تولید باید در همین راستا مصرف شود.

بادامچیان دادن پرداخت 250 هزار تومان یارانه نقدی را یک شعار تبلیغاتی برای یک جریان خاص بیان کرد و اظهار داشت: بودجه کشور کشش پرداخت این رقم یارانه را ندارد.

*فتنه گران توبه کنند

وی در ادامه به بیان برخی نظرات آقای عسکر اولادی پرداخت و گفت: وی در مورد فتنه هیچ بحثی ندارد و صحبتی کرده که سران اصلی فتنه آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند و این چند نفر در داخل فریب آن‌ها را خورده‌اند.

به گفته قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، آقای عسکر اولادی گفته‌اند که اگر کسانی که در فتنه حضور داشتند قصد برگشت دارند، می‌توانند به ولی‌فقیه نامه بنویسند و توبه کنند که برخی از آن‌ها این کار کردند و با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2088امروزmod_vvisit_counter
1470دیروزmod_vvisit_counter
2088این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
549983این ماهmod_vvisit_counter
61395ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19981497کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 79 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.48.77
Mozilla 5.0, 
امروز: 10 تیر 1403