Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
روحانی : داووس فرصت تبیین دیدگاههای ایران در دنیا است . مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 02 بهمن 1392 ساعت 18:32 بازدیدها:1912 مرتبه

روحانی: داووس فرصت تبیین دیدگاه های ایران در دنیا است.
رییس جمهوری ایران گفت: حضور ایران در نشست داووس، افزون بر مسایل اقتصادی برای طرح نظرات سیاسی، منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی، بسیار موثر خواهد بود و این اجلاس و نشست های مختلف، فرصتی برای تبیین نظرات ایران است.


 
حسن روحانی امروز (چهارشنبه) پیش از عزیمت به سوییس برای شرکت در چهل و چهارمین نشست مجمع جهانی اقتصاد، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره حضور در اجلاس داووس، افزود: این نشست یکی از گردهمایی های بسیار موثر جهانی است که سیاستمداران، صاحبنظران، اساتید دانشگاه، مدیران بنگاه های مهم اقتصادی جهان و همچنین مسوولان کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند.

رییس جمهوری افزود: در دنیای امروز به سیاست نظری و عملی و همچنین پیوند بین بخش تصمیم سازی و تصمیم گیری نیاز است.

روحانی با اشاره به حضور صاحبنظران، نظریه پردازان و مدیران اجرایی در اجلاس داووس گفت: اجلاس مجمع جهانی اقتصاد بهترین مکان برای همفکری است.

رییس دولت یازدهم اضافه کرد: شاید از ایران برای حضور در این اجلاس در سطح رییس جمهوری دعوت شده تا دنیا چهره جدید کشور را پس از انتخابات مهم 24 خرداد ببیند و نظرات مسوولان جمهوری اسلامی نسبت به پیوند اقتصاد ایران با جهان و چشم انداز آینده اقتصادی کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

روحانی با اعلام اینکه در اجلاس داووس یک سخنرانی عمومی خواهد داشت، افزود: در جمع صاحبان بنگاه های اقتصادی جهانی و همچنین شرکت های فعال در زمینه نفت و گاز سخنرانی خواهم کرد.

رییس جمهوری ادامه داد: جلسات دیگری نیز با اصحاب رسانه ها و دیدارهایی با شخصیت های سیاسی و اقتصادی خواهم داشت.

روحانی را در این سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، همراهی می کنند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1912امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11032این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7954این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990441کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 139 مهمان حاضر
IP شما: 3.148.107.131
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403