Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
آمریکا : در آستانه توافق با ایران هستیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 11 دی 1392 ساعت 18:06 بازدیدها:2048 مرتبه

آمریکا: در آستانه توافق با ایران هستیم.
ماری هرف، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با آخرین تحولات در مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت که «در بحث‌ها پیشرفت داشته‌ایم و تیم‌ها چند نکته حل‌نشده را همراه خود به پایتخت‌هایشان برده‌اند».
آمریکا گزارش‌های مربوط به این‌ که گروه ۱+۵ و ایران بر سر زمان اجرایی شدن توافق‌نامه ژنو به تفاهم رسیده‌اند را رد کرد، اما خبر داد که اجرای این توافق به زودی انجام خواهد شد.

 

ماری هرف، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با آخرین تحولات در مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت که «در بحث‌ها پیشرفت داشته‌ایم و تیم‌ها چند نکته حل‌نشده را همراه خود به پایتخت‌هایشان برده‌اند».

وی در عین حال افزود: «انتظار می‌رود که طرفین، طرح اجرای توافق را به زودی نهایی کنند.»

در همین روز، یکی از مقام‌های ارشد دولت آمریکا که نخواست نامش فاش شود نیز در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان مذاکرات کارشناسی هسته‌ای با ایران را در جریان توصیف کرد و درباره به مقصود رسیدن این مذاکرات افزود که «داریم [به این مرحله] نزدیک می‌شویم، اما هنوز نرسیده‌ایم.»

این اظهارات یک روز پس از آن بیان می‌شود که حمید بعیدی‌نژاد، معاون وزارت خارجه ایران گفت که «بر اساس جمع‌بندی و مذاکرات انجام شده با هیئت‌های کارشناسی ۱+۵ زمان اجرایی شدن توافق ژنو دهه سوم ژانویه خواهد بود.»

وی در پاسخ به این‌ که آیا اختلاف‌نظرها و برداشت‌های متفاوت میان دو طرف درباره سازوکار اجرای توافق به طور کامل رفع شد؟ گفت که «دو طرف توانستند به یک تفاهم واحد در رابطه با اجرای توافق برسند و دیدگاه‌ها و برداشت‌ها اکنون یکسان است.»

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1404امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
5640این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
2562این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19985049کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 215 مهمان حاضر
IP شما: 3.149.237.3
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403