Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
امام جمعه زنجان: در موضع گیریها جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت نکنیم. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 29 آذر 1392 ساعت 15:50 بازدیدها:1792 مرتبه

امام جمعه زنجان: در موضع‌گیری‌ها جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت نکنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران همواره منادی صلح و دوستی در جهان بوده است، گفت: بی‌تردید، امروز دنیا به حقانیت رفتار ایران اسلامی پی برده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان تاکید کرد:هیچ‌گاه نباید در موضع‌گیری‌ها جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره در عرصه‌های مختلف، مواضع روشن و حکیمانه خودشان را عنوان کرده‌اند که نمونه بارز این عمل را می‌توان به عینه در موضوع پرونده هسته‌ای ایران مشاهده کرد که رهبر فرزانه انقلاب با تدبیر حکیمانه خودشان، خط قرمزها را بیان کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی، حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را حکیمانه و هوشمندانه دانست و با یادآوری اینکه همه ملت ایران، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، ادامه داد: ما به هیچ وجه به آمریکا اعتماد نداریم، چرا که صداقت نداشتن دولتمردان آمریکا در طی سالیان گذشته به ملت ایران ثابت شده است و همه می‌دانیم که آمریکا کشوری قابل اعتماد نبوده و به تعهدات خود عمل نمی‌کند.

خطیب نمازجمعه زنجان، ایجاد موج ایران‌هراسی در منطقه و جهان را از مهم‌ترین رویکردهای استکبار در مقابله با ایران اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: پیشنهاد رییس‌جمهور ایران برای نخستین‌بار با بالاترین تعداد رأی کشورهای عضو مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید و یاوه‌گویی‌های سفیر رژیم جعلی اسراییل نیز نتوانست در قبول حقانیت و اقتدار بیان و اراده ایران اسلامی توسط دولت‌های جهان، خلل وارد کند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1628امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
5864این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
2786این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19985273کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 354 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.8.214
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403