Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان دوره ای مجلس کذب محض است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 20 آذر 1392 ساعت 14:47 بازدیدها:1834 مرتبه

رسولی در گفتگو با خبرنگاران:
کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس کذب محض است .
عضو هیئت مدیره بنیاد باران گفت: کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی کذب محض است و از اساس صحت ندارد.


"سید حسن رسولی" در گفتگو با خبرنگاران، درباره احتمال حضور"محمدرضا عارف" در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاندیدا شدن عارف در انتخابات میان دوره‌ای مجلس کذب محض است و از اساس صحت ندارد.

عضو هیئت مدیره بنیاد باران با ابراز بی‌اطلاعی از احتمال حضور عارف در انتخابات سال آینده مجلس نهم گفت: تاکنون چنین خبری را نشنیده‌ام و بسیار بعید می‌دانم که عارف قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس میان‌دوره‌ای در حوزه انتخابیه میبد، تفت را داشته باشد.

لازم به ذکر است به دلیل فوت "حجت‌الاسلام سیدجلال یحیی‌زاده" نماینده تفت و میبد انتخابات میان دوره‌ای در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود تا مردم استان یزد نماینده خود را به منظور حضور در مجلس برای مدت باقیمانده انتخاب کنند.

سیدجلال یحیی‌زاده نماینده تفت و میبد در مجلس  که از 15 اسفند ماه سال 91 بر اثر سکته مغزی به کما رفته بود در تاریخ بیستم فروردین ماه سال جاری به رحمت ایزدی پیوست.

گفتنی است گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه عارف اهل استان یزد است در انتخابات میان دوره‌ای از حوزه انتخابیه تفت و میبد شرکت کند، وجود دارد.

شایان ذکر است در صورتیکه طرح اصلاح ماده 4 انتخابات در مجلس نهایی شود انتخابات میان دوره‌ای مجلس در اردیبهشت یا خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1567امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
5803این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
2725این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19985212کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 369 مهمان حاضر
IP شما: 3.139.238.48
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403