Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مولاوردی: شمار دستگاههایی که در حوزه زنان تخصیص بودجه داشتند , به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 16 آذر 1392 ساعت 22:59 بازدیدها:1370 مرتبه

معاون رییس‌جمهور در امور زنان در گفت‌وگو با خبرنگاران:
شمار دستگاه‌هایی که در حوزه زنان تخصیص بودجه داشتند، به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

در سال‌های اخیر مواردی مانند افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه و تخصیص یک درصد بودجه دستگا‌ه‌های اجرایی به حوزه زنان و خانواده تصویب شده است و دولت مجاز و نه مکلف به عمل به آنهاست.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده معتقد است: مصوبه‌هایی که دولت درآن مجاز به انجام کاری است،«بی‌خاصیت» هستند چون دولت در عمل هیچ تعهدی نسبت به اجرای آن‌ها ندارد و در صورت صلاحدید، این مصوبات را اجرا می‌کند.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگاران ، در زمینه ارایه گزارش تخصیص این بودجه به حوزه زنان، جوانان و خانواده پس از گذشت حدود 9 ماه از سال، گفت: دستگاه‌ها مکلف به تخصیص بودجه به این حوزه نیستند. البته ما قصد داریم که در زمینه تخصیص یک درصد از بودجه دستگاه‌ها به حوزه زنان از آنان گزارش‌گیری کنیم.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده افزود: تعداد دستگاه‌هایی که درباره تخصیص یک درصد از بودجه خود به حوزه زنان، جوانان و خانواده به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گزارش داده‌اند، بسیار کم است و به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد.

مولاوردی در پایان اظهارکرد: در حال حاضر پیگیر مباحثی مانند تدوین چارت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بودجه سال 93 بوده‌ایم و این موضوع مغفول مانده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2473امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
6709این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
3631این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986118کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 641 مهمان حاضر
IP شما: 18.224.62.81
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403