Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور: اجرای فراگیر قانون افزایش مرخصی زایمان امکان پذیر نیست. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 12 آذر 1392 ساعت 19:44 بازدیدها:1658 مرتبه

مرخصی زایمان . کارکنان زن در ادارات

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده :
اجرای فراگیر قانون افزایش مرخصی زایمان امکان‌پذیر نیست.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این پرسش که آیا اقداماتی برای اصلاح یا لغو قانون افزایش مرخصی زایمان زنان انجام خواهد داد؟ گفت:

با توجه به استقبال انجام شده از این قانون، قطعا این کار را انجام نخواهیم داد. اگرچه این قانون برای درصد کمی از زنان شاغل قابل اجراست؛ اما قصد نداریم همین تعداد را از امتیاز استفاده از قانون افزایش مرخصی زایمان محروم کنیم.

خانم شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در حال پیگیری افزایش مرخصی زایمان از6 ماه به 9 ماه به منظور اجرا و عدم اجرای آن هستیم و بر اساس مکاتبات انجام شده با معاون اول رییس‌جمهور و در زمینه اجرای این قانون در جلسه دولت تذکراتی داده شده است.

اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان به صورت فراگیرامکان‌پذیر نیست

وی با بیان اینکه بر اساس منابع مالی دولت، اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان به صورت فراگیر امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: این قانون تصویب شده، اما مانع اصلی اجرای فراگیر آن، فراهم نبودن اعتبارات کافی است، چرا که وزارتخانه‌هایی مانند آموزش و پرورش به علت کثرت مشمولان، توانایی اجرای این قانون را ندارند.

مولاوردی در پایان گفت: افزایش مرخصی زایمان از 6 ماه به 9 ماه قانون است و تا زمانی که لغو نشده، باید اجرا شود و قرار شده دستگاه‌هایی که از اعتبارات لازم برخوردار هستند، اما این قانون را اجرا نمی‌کنند، به آنها تذکر داده شود؛ البته باید به این نکته توجه کرد که با توجه به بار مالی ناشی از اجرای این قانون، دولت «مجاز» به انجام این کار است.

برچسب: زنان . دختران. زایمان . مرخصی زایمان . کارکنان . کارمندان زن ادارات . ازدواج . طلاق . همسریابی. سایت همسریابی. جوانان. هنرپیشه ها . هنرپیشه زن . ورزشکاران زن . تابناک. فارس. فرارو . وبلاک. بلگفا. یاهو . گوگل . انتخابات مجلس . مجلس دهم . کاندیداهای مجلس دهم تهران.فیمت طلا . فیمت ارز . قیمت خودرو ... همه در سایت داوطلبین.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3143امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7379این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4301این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986788کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 442 مهمان حاضر
IP شما: 18.188.101.63
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403