Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
ملاقات میرحسین موسوی با خانواده / بحث در مورد گزارش 100 روزه روحانی و توافقنامه ژنو. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 09 آذر 1392 ساعت 12:55 بازدیدها:1606 مرتبه

ملاقات میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با خانواده / بحث در مورد گزارش 100 روزه روحانی و توافقنامه هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵
میرحسین موسوی، بر اساس گزارش ارائه شده از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری، تحلیل خود را از «عمق نابسامانی‌های باقی مانده از دوره پیشین» بیان کرده است.
براساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، پنجشنبه ۷ آذر در فضایی که «خوب» گزارش شده است، با دختران و خانواده خود، دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

 

در دیدار صورت گرفته، درباره مسائل اخیر از جمله گزارش ۱۰۰ روزه اول دولت جدید که از تلویزیون سراسری پخش شد، گفت‌و‌گو شد.

بنا بر این گزارش، میرحسین موسوی، بر اساس گزارش ارائه شده از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری، تحلیل خود را از «عمق نابسامانی‌های باقی مانده از دوره پیشین» بیان کرده است.

پیشتر یکی از دختران موسوی و رهنورد درباره موضع آنها در قبال دولت حسن روحانی گفته بود که پدرش مشفق و خیرخواه این دولت است و آن را برآمده از رای مردم می‌داند.

به گفته این دختر موسوی گفته بود خانم رهنورد هم همینطور است.

این گزارش می‌افزاید موسوی در دیدار با خانواده و دختران خود همچنین درباره توافقنامه هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ که هفته گذشته منعقد شد و نیز سخنان برخی از فعالان سیاسی درباره او که از طریق تلویزیون در جریان آن قرار گرفته بود، اظهار نظر کرده است.

این منابع خبری، برخورد ماموران با خانواده موسوی و رهنورد را «مناسب‌تر» گزارش کرده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3306امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7542این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4464این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986951کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 602 مهمان حاضر
IP شما: 3.22.75.74
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403