Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
سردار احمدی مقدم: تهرانی ها بیشترین معافیت خدمت سربازی را دارند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 30 آبان 1392 ساعت 14:08 بازدیدها:1653 مرتبه
سردار حمدی مقدم عنوان کرد:
نباید به سربازان اجازه فرار داد/ تهرانی‌ها بیشترین معافیت خدمت سربازی را دارند .
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خلاءهای قانونی در نظام وظیفه سازمان وظیفه عمومی گفت: نباید اجازه دهیم افراد از راه‌های قانونی و غیر قانونی از خدمت سربازی فرار کنند.
سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه ناجا صبح امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی افتتاح شد.
بر اساس این گزارش ؛ سردار احمدی مقدم با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز اولین گام نوسازی به خوبی برداشته شد اما باید توجه داشت گام مهم نوسازی در نیروی انسانی و سپس فرهنگ سازمانی که نوسازی سازمان است و ابزار و عقیده را هم به دنبال دارد.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه ناجا پایان مسیر نیست، تصریح کرد: ما در ابتدای مسیر هستیم و نظام وظیفه و نیروی انتظامی بخش قابل روئت مردم است و باید بدانیم که مردم عمدتا خروجی نیروی انتظامی را می‌بینند و توقعات بر این اساس می‌باشد.
وی افزود: بیش از 140 سامانه در نیروی انتظامی مشغول به انجام وظیفه هستند و سازمان نظام وظیفه با 10 زیر سامانه یکی از این سازمان‌ها است.
وی ادامه داد: سازمان وظیفه عمومی یکی از مکان‌هایی است که استعداد زیادی برای استاندارد سازی دارد که ارتقای سازمانی ، ابزار فیزیکی و اصلاح رفتاری باید در اولویت آن باشد.
سردار احمدی مقدم با اشاره به تدوین شاخص‌ها بیان داشت: تدوین شاخص‌ها باید صورت بگیرد که این خود تحول عظیمی را به دنبال خواهد داشت و مسیر تعالی مسیر پایان پذیری نیست و مسئله دوم سهولت در ارائه خدمات که گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده و خوشبختانه مردم امروز آگاهی‌های لازم را در خصوص خدمت وظیفه عمومی دارا هستند.
وی افزود: این که افراد در جایی به کار گرفته شوند که زیست بوم آنها است و همچنین در جایی که تخصص آن را دارند از اهداف این سازمان است چرا که معمولا مشاغل ساده به سربازان اختصاص داده شده اما در مواجهه با سربازان متخصص نیز باید برنامه ریزی‌های لازم انجام شود.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: سربازی گلوگاه و تونل اجباری برای همه مردان کشور است که از آن عبور کنند و به معنای واقعی مرد شوند و به سربازی نباید تنها نگاه نیاز دفاعی داشت چرا که امروز برای استحکام اجتماعی نیز سربازی امری ضروری است.
سردار احمدی مقدم تاکید کرد: فلسفه سربازی فراتر از نیاز دفاعی و باید غنی شود و استعدادهای زیادی در اینجا وجود دارد که می‌تواند پرورش پیدا کند هر چند که سازمان وظیفه عمومی تنها متولی این امر نیست اما این سازمان به عنوان سازمان محوری در امر سرباز می‌تواند این کار را انجام دهد.
سردار احمدی مقدم با اشاره به خلاءهای قانونی در سازمان نظام وظیفه اذعان داشت : ما نباید اجازه دهیم با راه قانونی و غیر قانونی افراد از خدمت سربازی فرار کنند و محل خدمتشان را خودشان مشخص کنند.
وی افزود: تهرانی‌ها کمترین آمار اعزام سرباز را به خود اختصاص داده اند اما بیشترین آمار معافیت ها نیز متعلق به تهرانی‌ها است که این نشان دهنده خلا قانونی در این زمینه است که باید برای آن راهکاری اندیشیده شود.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که سازمان وظیفه عمومی باید در نظر داشته باشد این است که مسافت‌ها را کاهش دهیم و اگر فاصله 600 کیلومتر بیشتر بود تنها 6 ماه درآنجا خدمت کند و بعد به منطقه خود بازگردد و در واقع نیاز سرباز منطقه را از خود منطقه تامین کنیم.
پیشرفت 80 درصدی کارت‌های پایان خدمت سربازی
سردار سلطانی، ضمن افتتاح این سامانه با اشاره به ICT به عنوان یکی از عوامل پیشرفت سازمانها اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی در سالهای اخیر همسویی مطلوبی را در راستای پیشرفتهای الکترونیک داشته است.
معاون فناوری و اطلاعات ناجا در ادامه با اشاره به برخی اقدامات مهم این سازمان تصریح کرد: تعویض کارت خدمت معافیت و هوشمند کردن این کارت، مهندسی سامانه جامع سازمان وظیفه عمومی که تاکنون پیشرفت 80 درصدی داشته و تنها 20 درصد آن باقی مانده است، توسعه ارتباط با نیروهای مسلح و مکانیزه نمودن آن که تاکنون تنها سازمان انجام دهنده این امر ناجا است و همچنین استقرار کیوسک های اطلاع رساین الکترونیک، ارتباط سیستمی با سامانه جامع راهور، کسب مجوز ارائه خدمات الکتریکی از نیروهای مسلح از جمله گامهای بلندی است که در سازمان وظیفه عمومی به انجام رسیده است.
سردار سلطانی ادامه داد: ارائه خدمات الکترونیکی گام بعدی که به سرعت درحال انجام است و امروز هم سامانه هم با افتتاح سامانه تلفن گویا و سامانه پیامکی در این راستا قدمهای بلندی برداشته شد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3183امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7419این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4341این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986828کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 481 مهمان حاضر
IP شما: 3.144.232.19
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403