Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
بیانیه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به مناسبت 13 آبان. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 13 آبان 1392 ساعت 17:38 بازدیدها:1857 مرتبه
بیانیه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به مناسبت 13 آبان.
به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان، این معاونت اقدام به صدور بیانیه ای به شرح ذیل نموده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبان همواره یادآور سه رخداد حماسی و ماندگار در تاریخ ملت ایران و یادآور پایمردی و رشادت یک ملت بزرگ علیه استکبار جهانی و نفی سلطه بیگانگان از سرزمین بزرگ ماست.
تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 42، شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان مظلوم توسط رژیم پهلوی در سال 57، و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58، هریک نقطه عطفی در حرکت ظلم ستیزانه ملت ایران به شمار می آید.
در صحنه حوادث و رخدادهای 13 آبانماه مصادیقی از استقامت و فداکاری ملت مجاهد و جوانان انقلابی ایران در مبارزه علیه مداخله گران خارجی وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سوی تعالی و توسعه باشد.
امروزه به بركت خردورزی و استقامت مردم مبارز ايران اسلامي، بيش از هر زمان ديگر شاهد هزيمت قدرت های سلطه گر در پهناي گيتي هستيم.
در این برهه نیز زنان ایرانی همانند مردان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا نموده اند اگر حمایت مادی و معنوی آنان نبود امکان دست یافتن به پیروزی بزرگ انقلاب برای ایران مسیر همواره نقش زنان و حضور فعال آنان در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی از سال 1342 تا پیروزی انقلاب و از شروع جنگ تحمیلی تا کنون تعیین کننده و سازنده است تا جایی که حضرت امام (ره) نقش زنان را فراتر از نقش مردان دانسته و اساسا حضور مقتدرانه مردان در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون را متاثر از نقش ارزشمند زنان جامعه می داند.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت این روز حماسی در تاریخ انقلاب از زنان فعال و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی می خواهد با حضور پر رنگ خود برگ زرینی از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)، بیعت مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و مردم امیدوار و شریف ایران را به نمایش بگذارند.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

3019امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
7255این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
4177این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19986664کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 323 مهمان حاضر
IP شما: 18.222.12.73
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403