Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اسماعیل جبارزاده گزینه جدید استانداری آذربایجانشرقی. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 06 آبان 1392 ساعت 22:18 بازدیدها:2283 مرتبه
جبارزاده؛ گزینه جدید استانداری آذربایجان شرقی.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، "اسماعیل جبارزاده" را تا این لحظه، آخرین گزینه دولت برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت: بر اساس سخنان وزیر کشور احتمال دارد روز چهارشنبه، استاندار آذربایجان شرقی معرفی شود.
علی علی‌لو در تبریز، با اشاره به گزینه های پیش‌رو به‌منظور تصدی استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: از لیست 30 نفره کاندیداهای تصدی استانداری آذربایجان شرقی، 5 نفر به لیست نهایی راه یافتند که اکنون سه نفر از آنها احتمال حضور در استانداری را دارند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، درویش زاده، مهر علیزاده و جبارزاده را سه نفر اصلی این لیست عنوان کرد و افزود: از لیستی که دولت به نمایندگان معرفی کرده بود، نمایندگان نظر خود را اعلام کردند و دولت هم درویش زاده را در محافل غیر رسمی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی کرده بود ولی اتفاقاتی در داخل دولت افتاد که این حرف خود را نقض کردند و از معرفی وی به عنوان استاندار خودداری کردند.
وی عنوان کرد: این اتفاق در حالی رخ داده است که نمایندگان روی وی به اجماع رسیده بودند و دولت هم او را تایید کرده بود.
علی‌لو، مهر علیزاده را هم از گزینه‌های مطرح برای استانداری دانست و اظهار کرد: پس از بحث و بررسی‌ها در حال حاضر جبارزاده، آخرین گزینه دولت برای این استان است.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، مطالبه مردم از دولت برای معرفی استاندار را معرفی استانداری مومن، متدین و ولایتمدار عنوان کرد و گفت: استانداری که منصوب می‌شود، نباید سیاسی کاری کند چرا که مردم در کنار مشکلات معیشتی تحمل ندارند که ببینند مسئولی بیاید و توسعه سیاسی را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.
وی افزود: نظر مردم انتخاب فردی کاری است که استان را شناخته باشد و با مردم و نمایندگان مردم برای توسعه استان همدل و هماهنگ باشد.
عملکرد خبرگزاری تسنیم در بین سایر خبرگزاری‌ها، مورد قبول و قابل دفاع است.
***
اسماعیل جبارزاده: نماینده چهار دوره مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و از اعضای مرکزی حزب کارکزاران، رییس و موسس دانشگاه ربع رشیدی تبریز! او نیز به اصلاح طلبان منسوب است و از منتقدان جدی سیاست های دولت احمدی نژاد. اما بیشتر در خفا! مشی او جدیت و انتقاد توام با  ملاحظه کاری است. جبارزاده نیز در دوران احمدنژاد چاره ای جز ترک فعالیت های آشکار سیاسی و پرداختن به فعالیتهای دانشگاهی نداشت. اما بی گمان دولت تدبیر و امید از توانایی های این نماینده سابق بهره ها خواهد برد. نام جبارزاده نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های مطرح برای استانداری آذربایجان شرقی نام برده می شود. هرچند که احتمال آن نسبت به سایر گزینه ها بسیار ضعیف است.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

498امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
9618این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6540این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989027کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 479 مهمان حاضر
IP شما: 3.141.47.170
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403