Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
عید غدیر در خانه میر حسین موسوی چه خبر بود؟ مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 03 آبان 1392 ساعت 02:18 بازدیدها:1755 مرتبه

یک منبع آگاه در گفت وگو با فارس خبر داد:

 در جریان دیدار دختران موسوی با پدر و مادرشان که پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده است، ماموران زن حاضر در محل با رفتار و حرکت های غیر عادی مواجه شده اند.
 
خبرگزاری فارس: رفتار و حرکت های غیر عادی دختران موسوی با هدف فضاسازی رسانه ای

 

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به رافت سیستم قضایی در ترتیب دادن ملاقات میان فرزندان موسوی با پدر و مادر خود، صبح پنجشنبه همزمان با عید غدیر دختران موسوی و رهنورد اجازه دیدار با پدر و مادر خود را یافتند.

بر همین اساس، یک منبع آگاه گفت، در حین دیدار صبح پنجشنبه، دختران موسوی و رهنورد با انجام رفتار و حرکات غیر عادی با ماموران زن حاضر در محل درگیر و به سوی آنها حمله ور شدند.

این منبع آگاه افزود: به نظر می رسید این امر کاملا به صورت عمدی و سازمان یافته انجام شده تا آنها امکان فضاسازی رسانه ای برای فشار بر مسئولان امنیتی و قضایی را پیدا کنند.

نکته مهم در این میان این است که ظاهرا فرزندان موسوی از اینکه مدتی است فقط تحرکات خانواده کروبی در سرخط خبرها قرار دارد به شدت عصبی هستند و به همین منظور تلاش کرده اند با حاشیه سازی و ایجاد درگیری توجهات را به سمت خود جلب کنند.

به نظر می رسد یکی دیگر از دلایل رفتار پرخاشگرانه این افراد این بوده است که به فضاسازی برخی محافل ضد انقلاب در این باره که در روز عید غدیر اتفاق ویژه ای خواهد افتاد، دل بسته بودند و اکنون بی اعتنایی مردم و مسئولان به این جوسازی ها آنها را کاملا عصبی کرده است.

این منبع آگاه احتمال داد انجام این تحرکات همزمان با گزارش مغرضانه احمد شهید علیه ایران آغاز یک حرکت هماهنگ داخلی و خارجی برای هجمه به نظام باشد.

***روایت دیگر از خبر فوق:

عید غدیر در خانه میرحسین موسوی چه خبر بود؟

قانون نوشت: خبری از عصر امروز در شبکه های اجتماعی و بین کاربران دست به دست می‌شد که در آن به نقل از دختر میرحسین موسوی مطرح شده که در روز عید غدیر به آنان اجازه داد شد برای دیدار با پدر و مادر خود به منزل آنان رفته و با هم چند ساعتی را بگذرانند. اما در آنجا و در پایان دیدار با برخورد بدی از طرف نیروهای امنیتی مواجه شده اند.

قانون نمی تواند این خبر را تایید و یا تکذیب کند چرا که متاسفانه رسانه‌های رسمی و مقامات کشوری در قبال این موضوع سکوت کرده اند. سکوتی که با توجه به شرایط حال حاضر کشور و مذاکراتی که در پیش است قطعا مورد سوءاستفاده دشمنان قرار خواهد گرفت. با توجه به گسترش رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی و ضریب نفوذ آن در میان مخاطبان بهتر این است که رسانه ها و مقامات رسمی کشور در قبال این موضوع واکنش نشان دهند. به خصوص که درست روز گذشته بود که احمد شهید گزارشی مفصل از وضعیت حقوق بشر در ایران ارائه داده‌ بود و در آن ایران را متهم به نقض حقوق بشر کرده بود.

آیا بهتر نیست که رسانه های رسمی کشور این سکوت غیر ضروری را بشکنند؟ آیا بهتر نیست با روشن کردن ابعاد کامل ماجرا در رسانه های داخلی و اظهار نظر مقامات مسئول، راه برای سوءاستفاده دشمنان خارجی بسته شود؟

قانون به مسئولان ذیربط توصیه می‌کند یک‌بار دیگر پیام اخیر رهبر انقلاب به کنگره عظیم حج در تاریخ 22 مهر 1392را بخوانند. ایشان در این پیام درباره حقوق بشر می فرمایند: “دولتهای استکباری و پیشاپیش آنان آمریکا، به کمک ابزارهای رسانه‌ای فراگیر و پیشرفته، چهره‌ی واقعی خود را میپوشانند و با دعوی طرفداری از حقوق بشر و دموکراسی، رفتاری خدعه‌آمیز در برابر افکار عمومی ملّتها در پیش میگیرند.” وقتی رهبری در پیام خود اینجنین می فرمایند چرا مسئولان ذیربط با سکوت خود زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می کنند؟

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

981امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11571این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7023این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989510کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 317 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 3.22.75.74
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403