Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تبریک جمعی از بانوان عضو کانون وکلاء دادگستری به معاون رئیس جمهور. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 28 مهر 1392 ساعت 12:40 بازدیدها:1844 مرتبه
بیانیه: تبریک جمعی از بانوان عضو کانون وکلاء دادگستری به معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور.
بیانیه جمعی از بانوان عضو کانون وکلاء دادگستری مرکز در حمایت از انتخاب شایسته خانم شهیندخت مولاوردی به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده
بسمه تعالی
امروزه حضور زنان در سطوح سیاست گذاری و تصمیم سازی کشور یک ضرورت مهم و جدی برای حرکت به سمت تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی به شمار می آید. یکی از محوری ترین راهبردهای رئیس جمهور منتخب در این حوزه نیز توجه به توانمندی های زنان در عرصه های محتلف اجتماعی، سیاسی به منظور بر عهده گرفتن مسئولیت های کلان کشور می باشد.
بی تردید نهاد معاونت امور زنان و خانواده قادر است در سایه مشی اعتدالی و با اتخاذ رویکردهای ارتقایی و حمایتی در شکل دهی و ترویج نگرش های انسانی نسبت به جایگاه و موقعیت زنان در عرصه خانواده و جامعه، نقش بسیار حیاتی و تعیین کننده ای ایفا نماید.
انتخاب خانم شهین دخت مولاوردی به سمت معاونت این نهاد حساس پیامی مثبت و دلگرم کننده به غالب زنان جامعه ابلاغ نمود. تجربیات ارزشمند ایشان در عرصه های مدنی و حقوقی، فعالیت های اجرایی و تحقیقاتی معطوف به ارتقاء جایگاه انسانی زنان، می تواند نوید دهنده تحولات اساسی در زمینه پیشبرد حقوق زنان و خانواده از طرق شناسایی خلاء ها و نقایص قانونی، بررسی آسیب شناسانه چالش های فراگیر حقوق زنان و خانواده همچنین تعامل سازنده با نهادهای جامعه مدنی و تدوین لوایح پیشنهادی در چارچوب ظرفیت قانون اساسی و راهبردهای دولت تدبیر و امید باشد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1754امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10874این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7796این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990283کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 603 مهمان حاضر
IP شما: 18.119.166.64
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403