Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
هاشمی رفسنجانی: آموزش فرزندان ایران ، یکی از زیربنایی ترین کارهاست. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 02 مهر 1392 ساعت 19:26 بازدیدها:1508 مرتبه
هاشمی رفسنجانی:آموزش فرزندان ایران، یکی از زیربنایی‌ترین کارهاست.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت بازگشایی مدارس، در دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاونین و مشاورین این وزارتخانه، دانش‌آموز و معلم را دو قشر با یک هدف مشترک خواند و گفت: نتیجه زحمات امروز معلمین، فردایی روشن برای کشور است که دانش‌آموزان رقم خواهند زد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سیاست‌های کلی نظام در ارتباط با آموزش و پرورش گفت: پرهیز از روزمرگی و دوری از شتابزدگی در ترسیم دورنما و برنامه‌ریزی مدوّن برای آموزش و پرورش از ضرورت‌های مدیریتی برای اداره درست آن است و الحمدلله آقای دکتر فانی از ابتدای انقلاب اسلامی در جریان مسائل آموزش و پرورش بودند.
وی با یادآوری برنامه‌های دولت سازندگی برای آموزش و پرورش و ابداع روش‌هایی برای مشارکت بیشتر مردم در این امر، گفت: باید از اقیانوس عظیم مردمی برای تعلیم و تربیت فرزندان این مملکت استفاده کرد.
هاشمی رفسنجانی با طرح سؤالاتی درباره مدارس فنی و حرفه‌ای، مدارس شبانه‌روزی و مدارس نمونه دولتی و غیرانتفاعی و شنیدن پاسخ‌های هر یک از معاونین و مسئولین مربوطه، با تأکید بر اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی و اشتراک آن اهداف با آرمان‌های شهدا و ایثارگران، گفت: آموزش فرزندان ایران که مردمی پیرو مکتب اهل بیت دارد، یکی از زیربنایی‌ترین کارهاست و هزینه‌های آموزش و پرورش، حتی حقوق معلمین هزینه جاری نیست.
وی همزمانی شروع مدارس و هفته دفاع مقدس را به فال نیک گرفت و گفت: باید کودکان، نوجوانان و جوانان را با تاریخ مشعشع دفاع مقدس و نقش دانش‌آموزان و معلمان شهید در حفاظت از انقلاب آشنا کرد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1471امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10591این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7513این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990000کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 321 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.254.158
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403