Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
باراک اوباما و جان کری در جلسه سخنرانی دکتر روحانی در سازمان ملل حضور خواهند داشت./ اسرائیل تحریم می کند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 02 مهر 1392 ساعت 16:45 بازدیدها:2093 مرتبه
آیا سخنرانی روحانی در سازمان ملل مقابل صندلی های خالی خواهد بود؟/ اوباما و جان کری هم هستند/ اسرائیل تحریم می کند!
شنیده ها حکایت از آن دارد که مقامات ارشد آمریکایی و بسیاری از کشورهای جهان در میان شنوندگان مشتاق نخستین سخنرانی رئیس جمهوری جدید ایران از تریبون سازمان ملل باشند.
در حالیکه واکنش های مثبت جهانی نسبت به اظهارات دکتر حسن روحانی ادامه دارد ، شنیده ها حکایت از آن دارد که تقریباً همه رئسای جمهور و وزرای خارجه سرشناس برنامه ریزی کرده اند که در لحظات سخنرانی رییس جمهور ایران، در محل سازمان ملل حاضر باشند.
هیئت نمایندگی کشورهای مختلف در سال‌های گذشته، حضور در سخنرانی‌های محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران، را تحریم می‌کردند.
این در حالیست که سفیر و اعضای هیئت نمایندگی سیاسی اسرائیل همراه با یک وزیر ارشد که به مجمع عمومی سازمان ملل متحد اعزام شده، در زمان سخنرانی روحانی از تالار بیرون خواهند رفت.
قرار است رئیس جمهوری ایران شامگاه سه‌شنبه، دوم مهر، به وقت نیویورک و چند ساعت پس از نطق باراک اوباما در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند.
از سوی دیگر، شنیده های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که مقامات ارشد آمریکایی و بسیاری از کشورهای جهان در میان شنوندگان مشتاق نخستین سخنرانی رئیس جمهوری جدید ایران از تریبون سازمان ملل باشند.
کسب اطلاع کرده که به احتمال زیاد، باراک اوباما در این جلسه سخنرانی حضور خواهد داشت. با این حال، گفته می شود در صورت عدم حضور شخص رییس جمهور آمریکا، جان کری وزیر خارجه این کشور ، سخنان روحانی را از نزدیک گوش خواهد داد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1249امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10369این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7291این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989778کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 102 مهمان حاضر
IP شما: 18.188.141.106
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403