Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
قول روحانی درباره بررسی توقف فیلترینگ اینترنت و پاسخ جالب درباره هولوکاست. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 30 شهریور 1392 ساعت 22:11 بازدیدها:1103 مرتبه

قول روحانی درباره بررسی توقف فیلترینگ اینترنت و پاسخ جالب درباره هولوکاست .
ما می خواهیم مردم در زندگی خصوصی شان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.
حسن روحانی در خصوص آزادی های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان بی سی بود گفت: «ما می خواهیم مردم در زندگی خصوصی َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»
حسن روحانی در اولین مصاحبه ی تلویزیونی خود در مقام ریاست جمهوری با یک رسانه ی آمریکایی، لحن نامه تبریک باراک اوباما به خود و جوابی که او داد را "مثبت و سازنده” توصیف کرد.

حسن روحانی که با خبرنگار شبکه تلویزیونی "ان بی سی” در تهران سخن می گفت، ضمن تاکید مجدد بر صلح آمیز بودن برنامه ی اتمی ایران، تصریح کرد که "وی دارای اختیار کامل است تا با غرب بر سر برنامه ی اتمی ایران مذاکره کرده و به توافقات لازم برسد.”

روحانی در رابطه با نامه ی باراک اوباما به او با "مثبت و سازنده” خواندن لحن رییس جمهور ایالات متحده، اظهار داشت "این می تواند گامی کوچک و هوشمندانه برای آینده ای پر اهمیت باشد. من معتقدم که تمام رهبران جهان باید به فکر تامین منافع ملی کشور خود بوده و تحت تاثیر هیچ گروه فشاری نباشند. امیدوارم در آینده شاهد چنین فضایی باشم.”

رئیس جمهوری ایران در واکنش به سخنان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، که او را "گرگی در لباس میش” توصیف کرده بود هم اسرائیل را کشور "اشغالگر و غاصب” توصیف کرد که نسبت به مردم منطقه بی عدالتی روا می دارد و با سیاست های جنگ افروزانه منطقه را بی ثبات می کند و او تاکید کرد این کشور نباید به خود اجازه اظهار نظر در ارتباط با دولتی که به طور آزاد و دموکراتیک انتخاب شده را بدهد.

روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان بی سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می داند گفت: «من تاریخدان نیستم. سیاستمدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک تر شوند و بتوانند از خشونت و بی عدالتی دوری کنند.»

رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»

رئیس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش درباره لفاظی های جنگ طلبانه علیه ایران گفت: «ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم. ما به دنبال صلح و ثبات در بین تمامی کشورهای منطقه هستیم.

حسن روحانی در ادامه سخنانش درباره آزادی های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان بی سی بود گفت: «ما می خواهیم مردم در زندگی خصوصی َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»

خبرنگار این شبکه خبری آمریکایی پرسید: «آیا این یعنی اینکه مردم ایران به توییتر و فیسبوک دسترسی خواهند داشت؟»

روحانی در پاسخ گفت: «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند. دیدگاه های ما در این مورد باید بر حفظ هویت ملی و اخلاقیات ما مبتنی باشد.»

حجت الاسلام روحانی در این مصاحبه گفت که ایران هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی نیست و او از اختیار تام برای حل پرونده هسته ای ایران برخوردار است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: «در خصوص برنامه هسته ای، دولت ایران با تمام قدرت خود وارد شده و اختیارات کامل دارد. تحت هیچ شرایطی ما به دنبال سلاح های کشتار جمعی نیستیم، از جمله تسلیحات هسته ای.»

رئیس جمهور ایران همچنین در این مصاحبه در خصوص رد و بدل شدن نامه بین او و رئیس جمهور آمریکا نیز توضیحاتی داد. وی ابراز داشت: «از نقطه نظر من، لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود.» اشاره روحانی به نامه ای است که رئیس جمهور آمریکا به عنوان تبریک پیروزی در انتخابات برای وی ارسال کرده بود.
روحانی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگار آمریکایی مبنی بر دیدار احتمالی او با باراک اوباما در نیویورک گفت: دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است البته بسته به شرایطی که بوجود می آید.

رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به نیویورک نیز گفت: ما می خواهیم مواضع مان را در مجمع عمومی سازمان ملل، راجع به سیاست خارجی، مسائل بین المللی و از جمله مسائل هسته ای و مسائل منطقه ای به صراحت بیان کنیم. انتظار ما این است که دنیا صدای ما را بخوبی بشنود.

دکتر روحانی با تاکید بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران ادامه داد: صدای من در واقع تکرار صدای ملت ایران است. ملت ایران در این انتخابات مسیر اعتدال و میانه روی را برگزید و اعتدال و میانه روی در سیاست خارجی به معنای تعامل سازنده با کشورهای جهان است.

ان بی سی همچنین به نقل از آقای روحانی نوشت: «این نامه می تواند گامی کوچک و ظریف برای آینده ای بسیار پراهمیت باشد. من فکر می کنم سران تمام کشورها باید به منافع ملی خود فکر کنند و نباید تحت تاثیر گروه های فشار قرار گیرند. امیدوارم در آینده شاهد چنین فضایی باشیم.»
خبرنگار شبکه خبری ان بی سی در بخش دیگری از این مصاحبه از آقای روحانی پرسید که آیا ایران می تواند به دنیا تضمین بدهد که دمشق به توافق مسکو ـ واشنگتن برای امحا سلاح های شیمیایی پایبند خواهد ماند یا خیر.

آقای روحانی در پاسخ به این سوال گفت: «ما دولت سوریه نیستیم. ما یکی از کشورهای این منطقه هستیم که خواستار صلح و ثبات و نابودی سلاح های کشتار جمعی در سرتاسر منطقه هستیم.»

«آن کاری» در ادامه از رئیس جمهور ایران پرسید: «آیا فکر می کنید اوباما با عقب نشینی از حمله هوایی به سوریه ضعیف به نظر رسید؟»

آقای روحانی در پاسخ به این سوال گفت: «ما جنگ را ضعف می دانیم.»

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1638امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10758این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7680این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990167کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 291 مهمان, 1 ربوت حاضر
IP شما: 3.147.7.110
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403