Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
باراک اوباما: با دولت روحانی فرصت برای دیپلماسی فراهم است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 28 شهریور 1392 ساعت 15:05 بازدیدها:1806 مرتبه

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا؛

با دولت روحانی فرصت برای دیپلماسی فراهم است.

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در گفتگو با یک تلویزیون اسپانیولی زبان" تلموندو" از فرصت ایجاد شده در دولت روحانی برای دیپلماسی استقبال کرد.

 

به گزارش رویترز ، اوباما در این گفت و گو تاکید کرد:" نشانه‌هایی وجود دارند که روحانی، کسی‌ست که به دنبال گفت‌وگویی باز با غرب و ایالات متحده است؛ به شکلی که پیشتر ما شاهدش نبوده‌ایم". اوباما با تاکید بر اینکه ایالات متحده این رویکرد جدید دولت روحانی را می آزماید افزود؛ ایران برای اثبات جدیت خود باید نشان دهد که به دنبال استفاده نظامی از انرژی هسته ای نیست. اوباما این سخنان را در حال بیان کرده که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در روز 30 سپتامبر ( 12 روز دیگر) در کاخ سفید درباره برنامه هسته ای ایران با رییس جمهور آمریکا گفت و گو کند.

سه روز پیش نیز اوباما در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی آمریکا اعلام کرد که نامه ای برای حسن روحانی همتای ایرانی اش ارسال کرده است. سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با تایید ارسال نامه از سوی اوباما تاکید کرده که این نامه در واقع نامه تبریک رییس جمهور آمریکا به دلیل انتخاب روحانی به ریاست جمهوری بوده است. اوباما همچنین درمصاحبه خود با شبکه اسپانیولی تایید کرد که ایران می تواند در برقراری ثبات در سوریه نقش داشته باشد. حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان در هفته آینده در نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد در نیویورک سخنرانی خواهد کرد. در آستانه سفر روحانی به نیویورک نگاه ها به احتمال دیدار اوباما و روحانی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی ملل متحد جلب شده است.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1887امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11007این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7929این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990416کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 113 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.144.150
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403