Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
بازگشایی خانه سینما./ ممیزی کتاب باید ظرف یک ماه اعلام شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 20 شهریور 1392 ساعت 14:54 بازدیدها:1405 مرتبه

علی جنتی اعلام کرد:
بازگشایی خانه سینما در چند روز آینده/ ممیزی کتاب باید ظرف یک ماه اعلام شود .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت خانه سینما، بیان کرد: انشاءالله در چند روز آینده بازگشایی خواهد شد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره زمان معرفی معاون جدید فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاون فرهنگی به زودی معرفی می‌شود، اما دلیل اینکه طول کشیده این است که باید آدم درستی معرفی شود تا بتواند 4 سال بر سر کار خود بماند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود تعدادی از کتاب‌ها برای حضور در نمایشگاه فرانکفورت آماده نشده است،گفت: بنده هنوز از ریز مسائل خبری ندارم، اما از خیلی وقت پیش کارها شروع شده و کتاب‌ها برای حضور در نمایشگاه فرانکفورت انتخاب شده است و مشکلی وجود ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بازگشایی خانه سینما اظهار داشت: انشاءالله خانه سینما بازگشایی می‌شود و این کار طی چند روز آینده صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص مصوبات فرهنگی دولت اظهار داشت: خیلی مصوبات فرهنگی نداشتیم اما بحث هیئت امنای کتابخانه‌ها مطرح شد که در دستور کار مجلس قرار دارد و طرحی است که کتابخانه‌های عمومی که تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است را به شهرداری‌ها منتقل می‌کند تا شهرداری‌ها کمک بیشتری به این کتابخانه‌ها کنند البته هیئت امنا نیز وجود خواهد داشت چرا که قرار ما این است هرچه که می‌توانیم تصدی‌گری‌های دولتی را کم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه آیا ممیزی قبل از چاپ کتاب‌ها حذف خواهد شد، اظهار داشت: ممیزی یک اصل حاکمیتی و به عهده دولت است و اینکه کلا ممیزی قبل از چاپ حذف شود امکانپذیر نیست اما باید در اسرع وقت و ظرف یک ماه به ناشران در مورد کتاب‌هایشان پاسخ لازم داده شود.

جنتی در پایان اظهار امیدواری کرد که مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در آینده نزدیک انتخاب خواهد شد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1962امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11082این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
8004این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990491کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 187 مهمان حاضر
IP شما: 18.116.52.45
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403