Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
اصلاح طلبان و دکتر روحانی / خاتمی / توفیقی /مدیران صنعت خودرو / و دولت احمدی نژاد.... مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 13:04 بازدیدها:1460 مرتبه

خط ‌و نشان اصلاحات برای روحانی/ مأموریت ویژه خاتمی به الویری/ رأی حیاتی توفیقی برای تندروها/ تغییر مدیران صنعت خودرو/ اعلام برائت از دولت احمدی‌نژاد
تدوین مانیفست اصلاح طلبی، از بازی‌های مستهجن اندروید تا روش‌های خاص لاغری، اشتباه روحانی، تغییر مدیران دو شرکت خودروسازی، و ... برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

برخی از گروه‌های اصلاح طلب اخیرا با ارسال نامه‌ای به محمد خاتمی خواستار تدوین منشور و مانیفست اصلاح طلبی شده‌اند در این نامه

این افراد از خاتمی خواسته‌اند با تشکیل یک تیم، اصلاح طلبی باز تعریف شود و هر چه سریع‌تر مقدمات حضور اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس فراهم گردد.

* برخی عناصر تندرو اصلاحات اخیراً در جلسه‌ای که در لواسان برگزار شده اعلام کرده‌اند باید روحانی بداند که رای شکننده ای دارد و او مستاجر 4 ساله می‌باشد و اگر با اصلاح‌طلبان زاویه پیدا کند قرارداد او تمدید نخواهد شد.

این افراد از مواضع و انتصابات روحانی و میدان ندادن به عناصر تندرو اصلاح‌طلب ناراحت هستند.

* یک مقام ارشد اجرائی سابق در جمعی گفته است روحانی در ماجرای انتخاب وزیر اطلاعات اشتباه کرد. ما من زمانی که می‌خواستیم وزیر اطلاعات انتخاب کنیم سقف خواسته‌هایمان را خوئینی‌ها گذاشتم که به یونسی رسیدیم اما روحانی اشتباه کرد که از ابتدا سقف خود را یونسی تعیین کرد و در نهایت به به علوی رسید.

*یکی از چهره‌های اصلی جریان اصلاح‌طلب با حیثیتی خواندن انتخاب توفیقی به عنوان وزیر علوم گفته است: اگر توفیقی بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد برای همیشه تابوی فتنه شکسته خواهد شد؛‌ وی به روحانی نیز توصیه کرده که به خاطر فشار رسانه‌ای و چند نطق نمایندگان نباید در این مورد کوتاه بیاید.

* فشارهایی به وزارت ارشاد وارد می‌شود تا یکی از عناصر نزدیک به حزب کارگزاران را که سال‌ها در مالزی مشغول تحصیل بوده و اخیراً به کشور بازگشته به عنوان معاون فرهنگی این وزارتخانه منصوب شود.

* مرتضی الویری از طرف خاتمی ماموریت یافته است که مقدمات برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان را در تهران آماده کند.

به گفته اصلاح طلبان این همایش سراسری یک مانور قدرت از جانب اصلاح طلبان بوده و با برگزاری این همایش جبهه اصلاحات به صحنه سیاسی کشور برخواهد گذشت و خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کنند.

* مدیران ارشد دولت پس از بررسی‌های مختلف درخصوص وضعیت صنعت خودرو تصمیم گرفته‌اند که مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی را تغییر دهند. این تغییرات تا اواخر شهریور صورت خواهد گرفت.

* گفته می‌شود پژمان شهردار مشهد به عنوان گزینه اصلی معاونت عمرانی و هوشنگ خندان دل به عنوان گزینه اول معاون اقتصادی وزارت کشور مطرح هستند.

* یکی از وزرای دولت یازدهم با ساماندهی حدود یکصد طلبه و دانشجو در قالب گروه‌های مختلف در حال تبیین «اعتدال» از ابعاد مختلف می‌باشد. سرپرستی این تیم بر عهده یک روحانی به نام دکتر «م.الف» می‌باشد.

در حال حاضر چندین ساختمان در تهران و قم در اختیار این افراد قرار دارد.

* محمدرضا عارف این روزها با حمایت و تشویق خاتمی مشغول راه‌اندازی یک حزب فراگیر برای حضور در عرصه سیاسی کشور به ویژه انتخابات مجلس است وی قصد دارد روزنامه‌ای را نیز راه‌اندازی کند.

* برخی از اعضای کابینه دکتر روحانی که عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت‌های خصوصی هستند با تذکر رئیس‌جمهور مبنی بر استعفا از این شرکت‌ها مواجه شده‌اند.

درباره دستور ارزشمند روحانی که برای جلوگیری از هرگونه شائبه صادر شده هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست که همکاران رئیس‌جمهور از هیئت مدیره این شرکتها استعفا داده‌اند یا خیر؟

* وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دنبال انتصاب یک فرد اقتصادی به عنوان قائم مقام اقتصادی وزیر است و در این خصوص به دانش‌جعفری وزیر اسبق اقتصاد پیشنهاد پذیرش این سمت شده است.

* برخی از مدیران دولت دهم در نامه‌ای با اعلام برائت از اقدامات و عملکرد دولت قبلی به تعریف و تمجید از دکتر روحانی و دولت او پرداخته‌اند.

این افراد در تغییر موضعی آشکار اعلام کرده‌اند ما از اول هم به دولت دهم و شعارهایش اعتقادی نداشتیم و اقداماتی که در حوزه کاری ما انجام شده اجباری بوده است. این افراد خواستار خدمت در دولت یازدهم شده‌اند.

* به دنبال خبر بازگشت فاتح مسئول رسانه‌ای موسوی که بعد از انتخابات به لندن رفته بود خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که وی قصد دارد به همراه ایرانیان مقیم لندن امسال برای انجام اعمال حج تمتع عازم عربستان شود.

*فائزه هاشمی تلاش خود را برای حضور مجدد در عرصه ورزش آغاز کرده است.

وی در همین راستا اخیرا جلساتی را با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشته و برنامه‌های خود را در حوزه ورزش بانوان به وی ارائه کرده است.

* منوچهر متکی از عضویت در جبهه پیروان انصراف داده و مدتی است که به عنوان نایب رئیس دوم در جلسات جبهه پیروان شرکت نمی‌کند. هنوز جایگزینی برای وی مشخص نشده است.

*برخی از اصلاح‌طلبان ‌درصدد هستند با تشکیل مثلث «هاشمی، ناطق، خاتمی» به انتخابات مجلس دهم ورود پیدا کنند و درصدد هستند با محمدرضا عارف نیز دیداری در این خصوص داشته باشند.

*شنیده شده است ساختمان سفید ریاست‌جمهوری که محل استقرار رئیس‌جمهور است، به بهانه بررسی برای مباحث امنیتی، با هزینه زیاد در حال بازسازی است.

*احمدی نژاد از مسئولان دولت سابق دعوت ‌کرده است تا در دانشگاهی که وی امتیاز آن را دنبال می‌کند فعالیت کنند، در این جلسه سه کمیته سیاسی امنیتی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی تشکیل شده و از افراد خواسته شده  برای فعالیت در یکی از زیر مجموعه‌ها ثبت نام کنند.

*درحالى که در سال 73 تنها سه شبکه تلویزیونى فارسى‏زبان شامل شبکه تلویزیونى گروهک نفاق و دو شبکه لس‏آنجلسى مشغول فعالیت علیه امنیت و فرهنگ مردم کشورمان بودند، در سال‌های اخیر این تعداد به 125 شبکه فارسى‏زبان رسیده که از این تعداد 13 شبکه فقط مخصوص پخش سریال و فیلم‏هاى سینمایى هستند.

*اخیرا در یک سریال تلویزیونی برنامه اسکایپ تبلیغ شد؛ ‌پیش از این برخی  معاندان نظام  که  از داخل کشور با بیگانان در ارتباط بودند در اعترافات خود تاکید کرده‌اند « آنها درخواستشان این بود که از طریق اسکایپ باهاشون مذاکره تلفنی داشته باشم نه از سیستم تلفن عادی موبایل و تلفن ثابت».لازم به توضیح است مدتی است دسترسی کاربران اینترنتی به برنامه‌هایی همچون اسکایپ در ایران  قطع شده است.

*قرار است تیم رسانه‌ای محمد قوچانی با یک روزنامه جدید به صحنه رسانه ای کشور بازگردد؛ گفته می‌شود پشتیبانی این روزنامه از سوی کارگزاران سازندگی صورت خواهد گرفت.

*اخیراً گوشی‌هایی به کشور وارد شده که در حافظه داخلی آنها بازی‌های مستهجن نصب و فعال شده است. این درحالیست که درحال حاضر کاربران اندروید در داخل کشور امکان دانلود برنامه‌های کاربردی را از روی برخی  سرورهای خارج از کشور را ندارند و با پیغام عدم پشتیبانی روبرو می‌شوند. پیش از این نیز گوشی‌هایی با نام یکی از برندهای معروف به‏صورت غیرمجاز وارد کشور شده بود که حافظه داخلى آن حاوى تصاویر مستهجن است.

*با وجود هشدارهای مکرر در خصوص مراکز لاغری ویژه بانوان در کشور متاسفانه شاهد هستیم در بسیاری از این مراکز  مراجعین آلوده به مواد افیونی شیشه جهت رسیدن به اندام مناسب می‌شود که لازم است دستگاه‌های نظارتی هوشیارانه تر در این باره عمل کنند.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1928امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11048این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7970این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990457کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 154 مهمان حاضر
IP شما: 3.22.242.205
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403