Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
شورای شهر تهران : عباس جدیدی: نمی گذاریم شهرداری سیاست باز انتخاب کنند. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 13 شهریور 1392 ساعت 19:24 بازدیدها:1406 مرتبه

عباس جدیدی: نمی‌گذاریم شهرداری سیاست‌‌باز انتخاب کنند .
عباس جدیدی گفت که هیچکس به هیچ نحو از رای وی مطلع نبوده است. وی افزود که در حکم سرباز ولایت و ‌مستقل در شوراست و او نیز مانند رهبر انقلاب ـ که الگوی بی‌مثال سیاست‌ورزی است ـ می‌کوشد ‌رأی خود را در راستای منافع مردم و کشور هزینه کند و به سود جناح و یا افرادی که به دنبال سیاست‌بازی هستند، حرکت نکند.


روز گذشته، شورای شهر تهران، بیش از هر زمان دیگری کانون توجهات مردم و اصحاب رسانه بود؛ جایی که بنا بود رئیس جدید شورای شهران تهران، از سوی اعضا برگزیده شود.

ترکیب کنونی شورا که آکنده‌‌ از نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگراست، انتخاب رئیس شورای شهر و شهردار را بیش از هر زمان دیگری حساس کرده است. اصلاح طلبان به دنبال پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، می‌خواهند رئیس شورا و شهردار را نیز از جناح سیاسی خود انتخاب کنند، اما ترکیب شورا به صورت قاطع اجازه چنین کاری را به آنان نمی‌دهد و آنان در این زمینه به آرای افراد مستقل شورا نیاز پیدا کرده‌اند. 
 
با چنین رویکردی، روز گذشته در انتخاب رئیس شورای شهر، تمرکز اصلی بر اعضای مستقل شورا، همچون عباس جدیدی و سایر ورزشکاران عضو شورا بود، به گونه‌ای که هجمه رسانه‌ای فراوانی در این باره به راه افتاد‌‌ که رأی این افراد و از جمله جدیدی به فرد خاصی بوده است.

اما عباس جدیدی، عضو مستقل شورای شهر تهران در این باره به تابناک گفته است: هیچ کس از رأی او آگاه نبوده است. وی همچنین تصریح کرد که در حکم سرباز ولایت و ‌مستقل در شورا حضور دارد و او نیز مانند رهبر انقلاب که الگوی بی‌مثال سیاست ورزی است، می‌کوشد که رأی خود را در راستای منافع مردم و کشور هزینه کند و به سود جناح و یا افرادی که به دنبال سیاست بازی هستند، حرکت نکند.

این پهلوان سابق کشورمان افزود که در انتخاب شهردار تهران نیز کسی از رأی او مطلع نخواهد شد و او در مقابل کسانی که می‌خواهند برای انتخاب شهردار ‌فشار آورند، ایستادگی خواهد کرد و این هجمه‌ها تأثیری بر او نخواهد گذاشت و او و سایر اعضا‌ در راستای منفعت مردم عمل خواهند کرد.

جدیدی ادامه داد که وی به سمت انتخاب شهردای خواهد رفت که به نفع و صلاح مردم و شهر تهران باشد و شهرداری را که سوگیری‌های شدید سیاسی داشته باشد و یا بخواهد از شهرداری به عنوان سکوی پرتابی برای خود استفاده کند‌ را برنخواهد گزید.

این عضو شورای شهر اظهار داشت که اعضای شورا برای انتخاب شهردار به سمت گزینه‌ای حرکت خواهند کرد که نزدیک به خرد جمعی همه سی و یک عضو شورای شهر باشد. در این میان، ورزشکاران شورای شهر هم که فراکسیون ورزشکاران را تشکیل داده‌اند، به دور از تعصبات جناحی و سیاسی و با تمسک به منش پهلوانی و خدمت رسانی، می‌کوشند که منفعت مردم و شهر تهران را در انتخاب‌های خود لحاظ کنند.

عباس جدیدی در پایان گفت‌، وی و دیگر اعضای شورای شهر این هجمه‌ها را پشت سر خواهند گذاشت، چرا که در صورت انتخاب هر شخصی دیگری هم ممکن بود این هجمه‌ها علیه فرد دیگری ایجاد شود؛ بنابراین، آنان به جای سیاست بازی در شورای شهر تهران با سیاست‌ورزی و خردگرایی با دعای خیر مردم به دنبال خدمت صادقانه به مردم خواهند بود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1804امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10924این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7846این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990333کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 31 مهمان حاضر
IP شما: 18.221.11.68
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403