Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
مرضیه افخم اولین بانویی که سخنگویی وزارت امور خارجه می شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 05 شهریور 1392 ساعت 23:29 بازدیدها:1569 مرتبه

مرضیه افخم اولین بانویی که سخنگوی وزارت امور خارجه می‌شود .

مرضیه افخم مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت یازدهم می‌شود. مرضیه افخم مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه در دولت یازدهم می‌شود.

 

افخم که سابقه مدیرکلی اطلاعات و اخبار وزارتخانه امور خارجه را بر عهده داشته، اولین بانوی سخنگوی دستگاه دیپلماسی از ابتدای تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان چند روز پیش در گفت‌و‌گویی گفته بود که "سخنگویی یکی از حوزه‌هایی است که او همیشه علاقه داشته‌ از بانوان برای آن پست استفاده شود".

صبح امروز نیز سید عباس عراقچی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران درخصوص سخنگوی جدید دستگاه دیپلماسی گفت: آقای ظریف علاقمند بود که در دو سمت برای اولین بار از خانم‌ها استفاده کند. یکی سخنگویی و دیگری سفارت است. بنابراین اولین سخنگوی زن و همچنین اولین سفیر زن به زودی منصوب و مشغول به کار خواهند شد و این توفیقی برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

البته در این خصوص گمانه‌زنی‌هایی نیز در فضای سیاسی کشور صورت گرفت که احتمالا معصومه ابتکار و الهه کولایی متصدی این پست خواهند شد ولی این دو در گفت‌و‌گوهای جداگانه‌ای با خبرنگاران تسنیم، این موضوع را تائید نکردند.

با این حال اخبار موثق حاکی از قطعی شدن سخنگویی وزارت امور خارجه توسط مرضیه افخم حکایت دارد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1874امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10994این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7916این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990403کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 99 مهمان حاضر
IP شما: 3.136.236.143
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403