Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش: وام دار هیچ فردی نیستم و به کسی باج نخواهم داد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 05 شهریور 1392 ساعت 11:52 بازدیدها:1558 مرتبه

صالحي اميري: وام‌دار هيچ فردي نيستم .
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت که وام‌دار هيچ گروه و دسته‌اي نيست و تا زماني که در اين وزارتخانه باشد تحت هيچ شرايطي به کسي باج نخواهد داد.

سيدرضا صالحي اميري که به مناسبت هفته دولت در جمع کارکنان وزارت ورزش و جوانان سخن مي‌گفت، اظهار داشت: هدف ما تربيت انسان اخلاقي در جامعه بزرگ اسلامي است که در سايه همکاري، تعامل، محبت و آرامش مي توان آن را محقق کرد.

 

وي با بيان اينکه مبناي سرمايه گذاري در دنياي امروز بر 4 محور اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و انساني بنا شده است از نيروي انساني به عنوان محور توسعه نام برد و گفت: در تحليل سرمايه انساني، انديشمندان بر اين باورند که موتور محرکه هر سازماني نيروي انساني است، بنابراين بايد در حفظ کرامت، حرمت و نگهداشت سرمايه انساني حداکثر تلاش را داشته باشيم.

سرپرست وزارت ورزش وجوانان در ادامه سياست دولت حسن روحاني رئيس جمهوري ايران را مبتني بر آرامش و ثبات سازماني عنوان کرد و افزود: ما نيامده ايم قطار در حال حرکت را متوقف کنيم بلکه آمده ايم بر سرعت آن بيافزاييم چرا که از منظر دولت تدبير و اميد، ثبات ، آرامش و نشاط به عنوان يک اصل مطرح شده و ما مي خواهيم اين اعتماد را در ميان تمامي ارکان اين وزارتخانه ايجاد کنيم.

وي با اشاره به اينکه اين دستگاه بايد سرآمد و به عنوان الگو در کشور معرفي شود اظهار داشت: وزارت ورزش در واقع پيش آهنگ يک جريان در دو حوزه ورزش و جوانان است و به هيچ عنوان نبايد دچار خدشه يا حاشيه شود.

صالحي توضيح داد: اينکه ما از اعتدال سخن مي گوييم به اين معني است که همگان در فضاي آن احساس رضايت کنند و نه يک مفهوم افراط و تفريط .

وي افزود: آن چيزي که در منطق اعتدال به طور جدي مورد توجه قرار گرفته پرهيز از تقسيم بندي ، انگ زدن هاي کاذب و تجزيه کردن ملت به اسامي مختلف است.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان يادآورشد: جامعه بزرگ ايران ملتي با آرمان هاي معين است که با وحدت کلام به سمت مقصدي متعالي به پيش خواهد رفت. به اين ترتيب پديده هايي تحت عنوان تفکيک ، دسته بندي ، روابط و وابستگي را کنار خواهيم گذاشت و مطمئن باشيد تا روزي که در خدمت شما هستم شايسته سالاري در اين مجموعه حاکم خواهد بود.

اميري صالحي با بيان اين مطلب که خود را براي حضور در وزارت ورزش و جوانان وامدار هيچ گروه و دسته نمي داند و تنها بنا بر خواست رييس جمهوري محترم به وزارت ورزش آمده، گفت : دستگاه ورزش متعلق به افراد شايسته است و من از همين جا اعلام مي کنم وام‌دار هيچ فردي نيستم و تحت هيچ شرايطي به کسي باج نخواهم داد.

وي در ادامه خطاب به معاونان ، مديران و کارکنان وزارت ورزش وجوانان گفت: هدف از نشست امروز اين است که با هم به يک توافق ذهني رسيده و فصل جديدي را درمناسبات شغلي آغاز کنيم .

سرپرست وزارت ورزش و جوانان اخلاق و ارزش مداري را جوهره حرکت نظام عنوان کرد و گفت : بي ترديد اگر در جوامع اخلاق حاکم نشود هيچ زماني توسعه پايدار اتفاق نخواهد افتاد.

اين مقام مسوول در وزارت ورزش وجوانان تاکيد کرد: اين دستگاه بايد سرآمد ساير ارگان ها وسازمان ها باشد چرا که مخاطب ما ، قهرمانان و جواناني با نگاهي متعالي هستند.

وي گفت: دستگاه ورزش کشور از اين پس غير سياسي است و اصل اساسي در اين سيستم ، شايسته سالاري ، کارشناس محوري و حفظ شئونات و کرامت انساني است، چرا که معتقديم جوهر حرکت به سمت تعالي، اخلاق است.

صالحي اميري در اين نشست بر تعامل ، همکاري سازنده و خردجمعي به منظور پيشبرد اهداف اين وزارتخانه تاکيد کرد و افزود : از معاونان خواسته ام تا در طول هفته روزهايي را جهت ارتباط مستقيم با کارکنان معين کنند، ممطئن باشيد که مطالب مطرح شده در اين نشست ها به بنده منتفل خواهد شد.

وي در ادامه با تصريح بر اينکه توجيه برنامه هاي آتي يکي از ضروريات است به مشکلات فرا روي دولت اشاره کرد وافزود: با توجه به مشکلات اقتصادي و مالي کشور ، اين مسائل به معني اين نيست که کارکنان شريف ما تحت فشار قرار بگيرند و بي ترديد توجه به معيشت آنها در دستور کار خواهد قرار گرفت.

اميري صالحي تاکيد کرد: مطمئن باشيد ما با شما در مسير حرکت ، شفاف خواهيم بود چرا که صداقت و شفافيت از سياست هاي اساسي دولت يازدهم است.

وي افزود : تمامي کارکنان اين وزارتخانه بايد هنگام حضور در محل کار خود ، شاد وپرانرژي باشند و به لحاظ شغلي و مالي و خانوادگي امنيت خاطر داشته باشند و اين وظيفه مهم بر عهده مديران و معاونين وزارتخانه است .

سرپرست وزارت ورزش وجوانان همچنين نظم و قانونمداري و بهره گيري از پتانسيل هاي علمي و تجربي پرسنل اين وزارتخانه را مورد توجه قرار داد و افزود: در نظام تصميم گيري، تمامي برنامه ها در هر حوزه اي بايد از دالان نظر کارشناسان وزارت ورزش وجوانان گذشته باشد و بايد همه فعالان در اين وزارتخانه بدانند که در تمامي تصميم گيريهاي ها سهيم هستند و بايد حضوري موثر داشته باشند.

صالحي با اشاره به مشکلات مالي دولت و لزوم صرفه جويي گفت: تشريفات و هزينه هاي زايد بايد حذف شود چرا که دولت با بحران مالي جدي مواجه است و ما مي خواهيم با حذف هزينه هاي زايد آنها را براي پرسنل هزينه کنيم.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

2012امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11132این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
8054این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990541کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 235 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.140.67
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403