Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
صالحی برای وزارت ورزش توانمند است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 30 مرداد 1392 ساعت 21:55 بازدیدها:1285 مرتبه

صالحی برای وزارت ورزش توانمند است .
معاون باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال فردا با توجه به حساسیت بازی به مسائل مالی فکر نمی‌کنند.

علی امیری در گفت و گو با خبرنگاران در مورد دیدار استقلال با بوریرام و شرایط آبی پوشان اظهار داشت: شرایط تیمی خوب است اما متاسفانه برای بازی فردا تیموریان را در اختیار نداریم. از امروز طبق صحبتی که با امیر قلعه نویی داشتیم با ۲۰ بازیکن به اردو می رویم. امروز هم در ورزشگاه آزادی تمرین می کنیم.

 

وی افزود: با توجه به این که بازی ها در این مرحله حذفی است حضور تماشاگران پرشور در ورزشگاه آزادی به ما کمک زیادی خواهد کرد. ما باید این بازی را ببریم تا در بازی برگشت به مشکلی برنخوریم و بهانه ای نداشته باشیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ارتباط با مسائل مالی تیم و اینکه بازیکنان چشم انتظار باشگاه برای حل شدن مسائل مالی هستند، اظهار داشت: بازی فردا بحث ملی است و بازیکنان استقلال هم این مسئله را درک کرده اند و برای موفقیت در بازی فردا انگیزه خیلی زیادی دارند. درست است که مشکلات مالی وجود دارد اما بازیکنان استقلال فردا به بحث مالی کاری ندارند.

وی افزود: ضمن اینکه استقلال با توجه به کادرفنی خوب خود و در راس آن امیر قلعه نویی خیز خود را برای قهرمانی برداشته است. خود قلعه نویی هم در صحبت هایی که با ما داشته می گوید امسال را برای قهرمانی دیده است.

امیری در مورد حضور صالحی امیری در پست سرپرستی وزارت ورزش و جوانان گفت: صالحی یکی از چهره های خوشنام است. او مدیری توانمند و با درایت است که سال ها استاد دانشگاه بوده و در زمینه های اجتماعی و فرهنگی کار کرده است. ورزش هم جوز همین مقولات می شود. او به کار جمعی علاقه مند است و می تواند در عرضه ورزش هم توانمندی های خود را نشان دهد. این را هم باید در نظر گرفته که وزارت ورزش مربوط به جوانان هم می شود. من برای او در وزارت ورزش آرزوی موفقیت می کنم.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

1857امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
10977این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
7899این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19990386کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 82 مهمان حاضر
IP شما: 3.135.188.108
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403