Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
امروز روز فدا کردن همه سرمایه خود برای کشور و ملت است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 27 مرداد 1392 ساعت 23:06 بازدیدها:1446 مرتبه

اعضاي دولت آماده ايثاربراي پيشرفت كشور و بهبود معيشت مردم هستند.
امروز روزفدا كردن همه سرمايه خود براي كشور و ملت است .
رييس جمهوري اسلامي ايران در اولين جلسه هيات دولت يازدهم با بيان اين كه آمده‌ايم تا جان و آبروي خود را فداي ملت كنيم، اظهارداشت: امروز روز فداكاري و فدا كردن همه سرمايه‌ خود براي كشور و ملت است.
حجت الاسلام والمسلمين دكتر «حسن روحاني» عصر يكشنبه در جلسه هيات دولت افزود: ما اگر به عنوان دولت خود را آماده ايثار و فداكاري كنيم و مردم اين را در عمل احساس كنند، مطمئناً پشتيبان دولت خواهند بود.

 

روحاني تصريح كرد: مطمئناً با پشتيباني مردم، دولت بيمه مي‌شود و دست مردم كه همان دست خداوند است، پشت سر ما خواهد بود كه در آن هنگام همه مشكلات و موانع برداشته شده و خداوند راه را براي پيشرفت، تسهيل خواهد كرد.

وي ابراز اميدواري كرد كه هر يك از اعضاي دولت بتوانند در انجام وظايف و مسئوليت‌هاي قانوني خود مشكلي از مشكلات مردم را حل كنند و موجب سرافرازي ايران عزيز باشند.

رييس جمهوري با بيان اين كه خدا را سپاسگزاريم كه نعمت خدمت به مردم را به ما عنايت كرد، گفت: هرگاه زندگي مردم را بهبود بخشيم، لازم است شكري بزرگ به جاي آوريم.

روحاني با اشاره به اين كه مردم عزيز ايران با حضور در انتخابات شكوهمند ۲۴ خرداد و راي قاطع خود به دولت تدبير و اميد ، زمينه خدمت گزاري را براي ما فراهم كرده‌اند، افزود: ما بعد از تشكر از حضرت حق، از مردم به خاطر اخلاص ، فداكاري، فهم و درك دقيق آن ها در اين مقطع تاريخي سپاسگزاريم.

دكتر روحاني ادامه داد: اميدواريم خداوند به همه ما توفيق دهد تا در طول مدت خدمت، خدمتگزار خوبي براي مردم كشورمان بوده و موجب رضايت حضرت ولي عصر(عج) و خشنودي مردم عزيز ايران باشيم و بتوانيم جايگاه ملت و كشور را در نقطه‌اي كه شايسته است، با تلاش خود قرار دهيم.
رييس‌جمهوري خاطرنشان كرد: البته تقدير به دست خداوند متعال است اما تدبير ، تلاش، كوشش و جهاد بر عهده ما خواهد بود و انشاءالله بتوانيم تلاش و همت را در مسير خدمت به مردم به كار گيريم.

روحاني با بيان اين كه در اين مقطع با مشكلات فراواني مواجه هستيم، اظهار داشت: همه اعضاي دولت آماده ايثار و فداكاري هستند كه بايد از وسوسه شياطين به خداوند پناه برد و از امام عصر(عج) استمداد بطلبيم.

رييس‌جمهوري اضافه كرد: اين وعده خداوند است كه اگر آماده جهاد و ايثار باشيد و مجاهدانه در اين راه گام برداريم، خداوند بهترين راه و مسير را به ما نشان خواهد داد.

** كسي براي خواسته هاي نفساني اين مسئوليت ها را نپذيرفته است

دكتر روحاني خاطرنشان كرد: ترديد ندارم كه هيچ هدفي جز آمادگي براي ايثار و فداكاري نمي‌تواند همكاران بنده را به اين راه كشانده باشد، چرا كه شرايط كشور به گونه‌اي نيست كه بگوييم كسي براي خواسته‌هاي نفساني و رسيدن به جايگاه، اين مسئوليت‌ها را قبول كرده باشد.

وي در ادامه گفت: اگر نيت ما خدمت به مردم بوده و اين خدمت به همه ايرانياني كه زير چتر ايران و ايرانيت قرار گرفته‌اند، برايمان افتخار باشد در حقيقت در همان مسير حكومت علوي و محمدي(ص) حركت كرده‌ايم.

رييس‌جمهور با بيان اين كه امروز اولين مسئوليت همه اعضاي دولت بهبود معيشت مردم است، اظهار داشت: اگر زندگي مردم را تامين نكنيم، آن گاه اخلاق، معنويت، رابطه صحيح و اساس ايمان در جامعه باقي نخواهد ماند.

** تلاش هاي براي ايجاد زندگي نسبتا راحتي براي مردم است

روحاني تصريح كرد: همه تلاش‌ها براي اين است كه مردم زندگي نسبتا راحتي داشته باشند.
رييس‌جمهوري، افزود: بايد همگي كمر همت را بسته و آستين‌ها را بالا زده و با تمام اميد و تكيه بر خدا وارد عمل شويم.

دكتر روحاني با تاكيد بر اين كه دولت هيچ نااميدي نداشته و هيچ مشكلي نمي‌تواند در فعاليت‌هاي آينده ما تاثير گذارد، گفت: شرط آن آمادگي براي ايثار و فداكاري است و همه بايد در اين مسير با يكديگر به طور هماهنگ كار كنيم.

وي با اشاره به اين كه نبايد وزرا به مسايل و موضوعات پيش روي خود به صورت بخشي نگاه كنند، اظهار داشت: علاوه بر اين كه همه دولت در بخش‌هاي گوناگون اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي بايد به طور هماهنگ عمل كنند هر يك از اعضاي دولت نيز با توجه به مسايل بخش خود، موضوعات فرابخش خود را نيز مدنظر قرار دهند.

** برگزاري دو نشست هفتگي با حضور وزراي اقتصادي

روحاني با تاكيد بر اين كه مسايل اقتصادي از جمله برنامه‌هاي اصلي كار دولت است، خاطرنشان كرد: در اين راستا مقرر شده تا دو جلسه در هفته با حضور وزراي اقتصادي براي ايجاد چارچوبي مشخص در زمينه حل مسايل اقتصادي تشكيل شود و همه اعضاي دولت در شرايط فعلي بايد خود را با تصميمات آن جلسه اقتصادي هماهنگ كنيم.

رييس‌جمهور با بيان اين كه مردم به اين دولت اميد بسته‌اند كه البته اميد آنها درست و به حق است، اظهار داشت: مسير حركت دولت همان مسير حل مشكلات خواهد بود؛ چرا كه دولت در زمينه اجرايي همواره بايد تسهيل كننده امور باشد.

روحاني با بيان اين كه كار بايد در دست مردم باشد و آنها در صحنه حضور داشته باشند، گفت: اگر كار را به مردم بسپاريم، امور، بهتر و با كيفيتي بالاتر و كم خرج و سريع انجام شده و نشاط به جامعه بازخواهد گشت.

رييس‌جمهور تصريح كرد: اساس جامعه نشاط روحي بوده و ما بايد آن را به جامعه بازگردانيم.

** كشور متعلق به مردم است

روحاني، خاطرنشان كرد: اعتقاد ما بر اين است كه كشور متعلق به مردم بوده و ما مي‌توانيم بهترين تسهيل كننده امور در زمينه‌هاي مختلف براي مردم باشيم و در اين صورت انشاءالله موفق خواهيم بود.

وي با تقدير از نمايندگان و هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي براي تلاش چهار روزه آنان در بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي و همه كساني كه به عنوان موافق و مخالف وزرا سخنراني كردند، اظهار داشت: نمايندگان مجلس به هر حال در چارچوب قانون حركت كرده و نظر آنها هر چه بوده براي ما محترم است.

رييس جمهوري ادامه داد: ما به قانون و مجلس كه برآمده از مردم و قانون است احترام مي‌گذاريم.
روحاني در ادامه با تقدير از همه وزرايي كه در اين مقطع، مسئوليت را قبول كرده و به كمك دولت آمده‌اند، اظهار داشت: وزراي محترم در جلسات مجلس بسيار منطقي سخن گفته و به سوالات پاسخ دادند كه رعايت ادب و اخلاق آنها قابل تقدير است.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رييس جمهوري، در اولين جلسه هيات دولت پس از سخنان دكتر روحاني، منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد توسط دكتر «نهاونديان» رييس دفتر رييس‌جمهور و سرپرست نهاد رياست جمهوري قرائت شد.

پس از آن اعضاي دولت در پيشگاه قرآن كريم سوگند ياد كردند تاهمواره در دوران مسئوليت خود به منشور اخلاقي دولت «تدبير و اميد» متعهد بوده و همه توان خود را در راه ايفاي وظيفه خود بكار گيرند.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

863امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11453این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6905این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989392کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 201 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 13.58.198.104
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403