Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
خانم الهام امین زاده بعنوان معاونت حقوقی رئیس جمهور تودیع و معارفه شد. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 24 مرداد 1392 ساعت 04:29 بازدیدها:1645 مرتبه

امین‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم:
مراسم تودیع و معارفه معاونت حقوقی رییس‌جمهور هفته آینده برگزار می‌شود .
معاون حقوقی رئیس‌جمهور از استقرار خود در این معاونت خبر داد و گفت: مراسم رسمی تودیع و معارفه بعد از تشکیل کابینه، هفته آینده برگزار خواهد شد.  

الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگاران ، از استقرار خود در این معاونت خبر داد و با بیان اینکه مراسم تودیع و معارفه دو روز پیش برگزار شد، گفت: این مراسم با حضور بنده و معاون حقوقی دولت نهم در معاونت حقوقی تشکیل شد و در این معاونت مستقر شدم، البته مراسم رسمی تودیع و معارفه هم هفته آینده و بعد از تشکیل کابینه یازدهم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به جایگاه و نقش معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: مسائل مربوط به قوانین، تحقیقات حقوقی، مشاوره به هیئت دولت، حضور در کمیسیون‌های دولت و تعامل با پارلمان از مهمترین برنامه‌های ما در این معاونت است و بنا داریم این برنامه‌ها را پیگیری کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور همچنین در خصوص اینکه آیا در دوره جدید دولت، معاونت پارلمانی باز در معاونت حقوقی ادغام خواهد شد یا نه، اظهار داشت: دو قسمت از معاونت حقوقی جدا شدند که معاونت حقوقی بین المللی و پارلمانی این دو قسمت را شامل می‌شوند. باید ببینیم در حوزه معاونت حقوقی کار به چه شکل پیش می‌رود و تعامل با مجلس چگونه فعال خواهد شد. شاید کار به همین شکل یعنی تفکیک معاونت پارلمانی از معاونت حقوقی پیش رود. باید به جلو برویم تا ببینیم کار چگونه انجام می‌شود.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

817امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11407این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6859این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989346کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 156 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 18.227.48.141
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403