Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رئیس جمهور در اولین دیدار خارجی : امیدوارم دوران جدیدی از روابط بین ایران و جهان آغاز شود. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 12 مرداد 1392 ساعت 23:31 بازدیدها:1361 مرتبه
رئیس جمهور در دیدار زرداری:
امیدوارم دوران جدیدی از روابط بین ایران و جهان آغاز شود .
رئیس جمهور با اشاره به روابط طولانی تهران - اسلام‌آباد، ابراز امیدواری کرد تا دوران جدیدی از روابط و مناسبات حسنه و دوستانه بین ایران و همه کشورهای جهان به ویژه همسایگان آغاز شود.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی عصر شنبه در دیدار آصف‌علی زرداری همتای پاکستانی خود، ضمن ابراز خرسندی از اینکه اولین دیدار خارجی وی با رئیس دولت و کشور دوست و برادر پاکستان انجام می شود، گفت: امیدوارم دوران جدیدی از روابط و مناسبات حسنه و دوستانه بین ایران و همه کشورهای جهان به ویژه همسایگان آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه روابط ایران و پاکستان همواره مطلوب و روبه‌گسترش بوده است، افزود: مردم ایران علاقه و محبت خاصی به ملت دوست و برادر پاکستان دارند و این روابط دوستانه در نزدیکی و اشتراکات فرهنگی، اخلاقی و تاریخی بین دو ملت ریشه دارد.
رئیس جمهور اظهار داشت: روابط اقتصادی تهران و اسلام‌آباد نیز همواره روبه‌گسترش بوده و پروژه مشترک احداث خط لوله گاز می‌تواند تأثیر به‌سزایی در ارتقای سطح همکاری ها و روابط اقتصادی دو کشور و تعمیق همبستگی های دو جانبه داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد پروژه خط لوله بین ایران و پاکستان هر چه ‌سریع‌تر تکمیل شود.
آصف‌علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار با بیان اینکه روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران همیشه مثبت و رو به جلو بوده است، گفت: سطح روابط تهران و اسلام‌آباد همواره فارغ از رخدادها و تحولات بین المللی ارتقاء خواهد یافت.
وی ضمن تأکید بر اینکه همه توافقنامه‌های منعقد شده بین تهران و اسلام‌آباد برای کشورش محترم است، خاطر نشان کرد: در دوره انتقالی و برگزاری انتخابات سرعت اجرای پروژه خط لوله کاهش یافت که این مسأله با استقرار دولت جدید مرتفع خواهد شد.
رئیس جمهوری اسلامی پاکستان برای شرکت در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی ششمین رئیس جمهوری کشورمان که عصر فردا (یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، به ایران سفر کرده است.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

822امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11412این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6864این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989351کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 161 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 3.144.9.190
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403