Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
دیدار نمایندگان مجلس با دکتر روحانی/ رایزنی برای تعیین کابینه یازدهم... مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 05 مرداد 1392 ساعت 14:49 بازدیدها:1580 مرتبه
خضري در گفتگو باخبرنگاران اعلام كرد. 
رايزني براي تعيين كابينه يازدهم، مهم‌ترين محور ديدار 70 نماينده با رئيس‌جمهور منتخب
عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس با بيان اينكه رايزني براي تعيين کابينه يازدهم، مهم‌ترين محور ديدار امروز 70 نماينده با رئيس‌جمهور منتخب بود، گفت: نمايندگان در اين نشست پس از ديدار با حجت‌الاسلام و‌المسلمين حسن روحاني با محمدباقر قاليباف نيز ديدار و گفتگو کردند.
رسول خضري در گفتگو خبرنگاران، با اشاره به نشست ظهر امروز جمعي از نمايندگان با رئيس‌جمهور منتخب در مرکز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اين نشست با حضور 70 نفر از نمايندگان از ساعت 10:30 آغاز شد و تا ساعت حدود 14 ادامه داشت.
وي افزود: نمايندگان در اين نشست پس از ديدار با حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني با محمدباقر قاليباف نيز ديدار و گفتگو کردند.
عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس رايزني براي تعيين کابينه يازدهم را مهم‌ترين محور اين ديدار دانست و گفت: در اين نشست نمايندگان نقطه‌نظرات خود را اعلام و آقاي دکتر روحاني نيز در اين خصوص بحث‌هايي را مطرح کرد‌.
وي افزود: تاکيد بر اجراي شعار انتخاباتي رئيس‌جمهور منتخب مبني بر اعتدال از جمله درخواست‌هاي نمايندگان بود و اميدواريم اين مهم محقق شود.
نماينده پيرانشهر خاطر‌نشان كرد: ديدار ظهر امروز نمايندگان با رئيس جمهور منتخب حزبي و جناحي نبوده بلكه به عنوان نمايندگان ملت با آقاي روحاني ديدار كرديم.

***   در دیدار با نمایندگان مطرح شد؛
درخواست روحانی از مجلس،‌ برای همکاری جهت اصلاح بودجه 92
رییس جمهور منتخب خواستار همکاری نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون بودجه سال 92 شد.
با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حسن روحانی گفت: یکی از دغدغه‌هایی که ایشان در این دیدار مطرح کردند همکاری مجلس با دولت بود تا مشکلاتی که در قانون بودجه سال 92 وجود دارد حل شود و با توجه به تاخیر دولت برای اجرای قانون، مجلس کمک کند که قانون به شکل واقع‌بینانه‌ای اصلاح شود.
وی افزود: نمایندگان نیز اذعان داشتند که قانون بودجه 92 نیاز به بازنگری دارد.
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان مجلس در این دیدار دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره شرایط فعلی کشور، آینده و انتظاراتی که از دولت منتخب و کابینه دارند بیان کردند و آقای روحانی هم در مقام بیان دغدغه‌های خود به بعضی از سوالاتی که مطرح بود پاسخ دادند.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس درباره اظهارات نمایندگان در دیدار رییس جمهور منتخب گفت: دیدگاه‌ نمایندگان این بود که نیروهایی که انتخاب و معرفی می‌شوند رویکرد عدالت،‌همه‌جانبه‌نگری و نگاه توسعه متوازن را در همه بخش‌های کشور داشته باشند و خیلی مقید به نگاه‌های بخشی و جناحی نباشد که این مورد تاکید آقای روحانی هم بود.
جلیلی با اشاره به تاکید نمایندگان برای تعامل بین دولت و مجلس، افزود: نمایندگان در این دیدار گسترده‌شدن تعامل دو قوه را به نفع هر دو بخش دانستند و گفتند که این کمک می‌کند تا اهداف و برنامه‌های مورد نظر دولت با مشارکت جمعی و کمترین اصطحکاک و هزینه تحقق یابد که آقای روحانی هم این دغدغه را قبول داشتند.
وی با بیان اینکه نمایندگانی از همه گروه‌های مجلس در این دیدار حضور داشتند افزود: تعدادی از نمایندگان تقاضا کرده‌ بودند پیش از شروع دولت و مراسم تحلیف دغدغه‌های خود را خدمت رییس جمهور منتخب بیان کنند اما با توجه به اینکه در جلسه‌ای که آقای روحانی به مجلس آمده بودند فرصت کافی برای بیان نظرات و دیدگاه‌ها نبود نمایندگان متقاضی برگزاری این جلسه بودند
همچنین غلامرضا تاج‌گردون یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، به نقل از رئیس جمهور منتخب از تلاش برای معرفی کابینه دولت جدید در روز تحلیف خبر داد.
وی با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با حسن روحانی، اظهار کرد:‌ آقای روحانی در این دیدار تاکید داشتند که کار باید سریعتر آغاز شود و مردم معطل کار نشوند. همچنین گفتند که باید کمتر اذهان مردم تشویش شود و باید مردم را از نگرانی درآورد.
وی افزود:‌ آقای روحانی همچنین خواستار همکاری مجلس با دولت آینده برای پیشبرد امور شد.
نماینده مردم گچساران در مجلس یاد آور شد: نمایندگان نیز در این دیدار نقطه نظرات و توقعات مجلس را مطرح کردند و بر ضرورت حفظ حرمت و شأن مجلس تاکید کردند و گفتند که چطور تعامل دولت و مجلس می‌تواند بیش از پیش باشد.
به گفته‌ی تاج‌گردون در این دیدار یک ساعت و نیمه حدودا 50 نفر از نمایندگانی از همه طیف‌های مجلس که با حسن روحانی همسوتر هستند، حضور داشتند.
وی همچنین گفت که درخواست دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب دو طرفه بوده است.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

869امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11459این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6911این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989398کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 208 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 3.128.226.85
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403