Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کرباسچی: اتاق فکر دولت یازدهم پیش از انتخابات تشکیل شده است. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 04 مرداد 1392 ساعت 19:50 بازدیدها:1210 مرتبه
کرباسچی : 
اتاق فکر دولت یازدهم پیش از انتخابات تشکیل شده است.
بازگشت افراد مهم نیست مهم این است که تفکر و بینش‌هایی که طی این سال‌ها از آن عبور شده و به محاق رفته بار دیگر به کشور برگردد و جایگزین بینش‌های افراطی، پوپولیستی و شعاری شود.
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: بازگشت افراد مهم نیست مهم این است که تفکر و بینش‌هایی که طی این سال‌ها از آن عبور شده و به محاق رفته بار دیگر به کشور برگردد و جایگزین بینش‌های افراطی، پوپولیستی و شعاری شود.
غلامحسین کرباسچی در گفت‌و‌گو با خبرننگاران ، با اشاره به برخی اظهارات اصولگرایان در خصوص تاکید بر عدم استفاده از اصلاح طلبان و تکنوکراتها در کابینه دولت یازدهم عنوان کرد: شخصیت روحانی به گونه‌ای است که هر کس را صلاح بداند و فکر کند که می‌تواند با او کار کند معرفی خواهد کرد ما هم همین را ترجیح می‌دهیم.
وی افزود: اینکه هر کسی بخواهد در مورد کابینه نظر دهد و برای آن شرط و شروط بگذارد و یا خط و نشان بکشد برای روحانی فشار محسوب نمی‌شود چراکه او به خیلی از این مسائل عادت دارد و این اظهارات روی او اثری نخواهد داشت.
کرباسچی همچنین تصریح کرد: هر چه افراد افراطی علیه روحانی بیشتر حرف بزنند و خط و نشان بکشند،کمک کرده‌اند تا دنیا متوجه شخصیت معتدل روحانی شود و بفهمد که می‌توان با او کار کرد.
دبیرکل حزب کارگزاران با تاکید براینکه بینش‌های عاقلانه و معتدلانه باید به کشور بازگردد، گفت: بازگشت افراد مهم نیست مهم این است که تفکر و بینش‌هایی که طی این سال‌ها از آن عبور شده و به محاق رفته بار دیگر به کشور برگردد و جایگزین بینش‌های افراطی، پوپولیستی و شعاری شود.
کرباسچی با بیان اینکه روحانی بدنبال حاکمیت روش‌های اعتدالی و مدبرانه است، گفت: به نظر من اتاق فکر دولت یازدهم پیش از ورود به انتخابات تشکیل شده بود ضمن اینکه کابینه یک دولت خود اتاق فکری برای آن محسوب می‌شود که این اتاق فکر باید تلاش کنند برخوردهای غیر معقول در دولت وجود نداشته باشد و یک نفر دائما به وزرا امر و نهی نکند در کنار این مشاورینی نیز می‌توانند به دولت مشورت دهند.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

919امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11509این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6961این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989448کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 258 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 18.118.140.67
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403