Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تکذیب خبر (( حلقه احمدی نژاد و جریان انحرافی عامل کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری)). مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 04 مرداد 1392 ساعت 00:27 بازدیدها:1354 مرتبه

تکذیب خبر «حلقه احمدی‌نژاد و جریان انحرافی عامل کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری» 

مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور «خبر حلقه احمدی‌نژاد و جریان انحرافی عامل کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری» را تکذیب کرد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، پیرو انتشار خبری با عنوان «حلقه احمدی نژاد و جریان انحرافی عامل کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری» مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس جمهور ضمن تکذیب قاطع این دست جعلیات، نسبت به نهادینه شدن روند افسار گسیخته اتهام افکنی و انتشار فزاینده اخبار دروغ بی هیچ نگرانی از رسیدگی های قانونی، به همگان هشدار می دهد.

انتظار می رود دستگاه محترم قضا ضمن ورود هوشمندانه به اینگونه ماجراهای کذب و سخیف که اخلاق رسانه ای و حرفه ای را مخدوش می نماید، عوامل این داستان پردازیهای وهم آلود را معرفی و در دستگاه عدل اسلامی مجازات نماید.

به گزارش شبکه ایران چندی پیش هفته نامه پنجره وابسته به ایثارگران و علیرضا زاکانی در مصاحبه ای به بررسی ماجرای شنود در دفتر علی مطهری پرداخته و با بی شرمی تمام مدعی شده بود که حلقه احمدی نژاد و جریان انحرافی از دست اندر کاران کارگذاشتن شنود در دفتر مطهری بوده اند!
این هفته نامه در مصاحبه با دکتر سلمان علوی نیک 5 مورد احتمالی دخیل در کار گذاشتن شنود در دفتر مطهری را بررسی کرده بود و طی آن از این 5 مورد، دخیل بودن حلقه انحرافی را محتمل تر عنوان کرده بود.
این نشریه اصولگرا با بیان این فرضیه نوشته بود: «احتمال دخیل بودن احمدی نژاد و حلقه انحرافی در صورتی قابل طرح است که شنود را به عنوان یک گروکشی در راستای شنود از برادر لاریجانی تحلیل کنیم.
بی شک تنها نماینده ای که مدتهاست پای استیضاح رئیس جمهور ایستاده بود و یقینا برنامه هایی برای دوران پس از رفتن احمدی نژاد دارد علی مطهری است.

 

با نزدیک شدن علی مطهری به حلقه هاشمی و روحانی و طیف اصلاح طلب حلقه احمدی نژاد پس از دوران ریاست جمهوری زیر آتش بیشتری از سوی آنان قرار خواهند گرفت.
بنابراین با توجه به سابقه شنود غیر قانونی ازلاریجانی این احتمال مورد توجه تحلیل گران سیاسی قرار می گیرد.»

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

902امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11492این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6944این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989431کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 239 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 18.116.12.137
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403