Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
پنجشنبه, 14 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
عناوین مهمترین اخبار سیاسی امروز: احمدی نژاد: مگر قرار است ما برویم؟/ مشایی و داماد احمدی نژاد و اقتدا به هاشمی، خاتمی ... مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 02 مرداد 1392 ساعت 20:37 بازدیدها:1362 مرتبه
عناوین مهمترین اخبار سیاسی امروز؛ 
احمدی نژاد: مگر قرار است ما برویم؟ / داماد احمدي‌نژاد:خاتمي را دوست دارم / مشایی دکتر می‌شود؟ و ...
مهمترین عناوین سیاسی چهارشنبه 2 مرداد به شرح زیر است:
آقای"جیم"چه زمانی محاکمه می‌شود؟
علی‌رغم صدور کیفرخواست هنوز زمان محاکمه آقای «جیم» یکی از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی مشخص نشده است.
عارف:تفکر اصلاح طلبی تفکر انقلاب است
معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه تفکر اصلاح طلبی یعنی تفکر انقلاب اسلامی گفت: سد ناامیدی اصلاح‌طلبان در انتخابات 92 شکست و این با عنوان سرمایه اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
مشایی دکتر می‌شود؟
چندبرابر ظرفیت به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و دارای یکی از شرایط حداقل دو مقاله مستخرج از پایان‌نامه، رتبه اول المپیاد‌های علمی - دانشجویی یا آزمون سراسری کارشناسی‌ارشد و دارندگان نشان طلای کشوری المپیاد‌های دانش‌آموزی باشند. با این تفاصیل مشخص نیست اسفندیار رحیم‌مشایی با چه ویژگی‌هایی می‌تواند به‌عنوان دانشجوی دکترا در دانشگاه پیام‌نور حضور پیدا کند.
گردهمایی ائتلاف اصولگرایان حامی روحانی
اولین گردهمایی ائتلاف اصو‌لگرایان حامی دولت تدبیر و امید شب گذشته (سه‌شنبه) در مرکز همایش‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
عکس/ بوسه وزیر بر پیشانی احمدی نژاد
مراسم تجليل و قدرداني وزير كشور، استانداران ، معاونان و مديران وزارت كشور از 8 سال خدمات ارزشمند " محمود احمدي ن‍ژاد"رييس جمهوري اسلامي ايران سه شنبه شب در تالار آفتابگردان مجتمع فرهنگي ونك برگزار شد.
حمایت پلیس از آمران به معروف
رئیس پلیس کشور با بیان اینکه ما از اینکه کسانی احساس وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارند، تشکر می کنیم اما امر به معروف و نهی از منکر دارای مراحل خاصی است گفت: مردم نمی توانند بعد از امر به معروف فرد بدحجاب را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
داماد احمدي‌نژاد:خاتمي را دوست دارم
شباهتی به پدرزن ندارد. کت‌وشلوار مشکی راه‌راه خوش‌دوخت‌ و کفش مشکی ‌ورنی پوشیده. آرام حرف می‌زند و اگر نقدی هم دارد آن را در نهایت نرمی مطرح می‌کند. از آن آدم‌هایی است که می‌خواهد همه را برای خودش نگه دارد و کسی را رنجیده نکند حتی اگر آن شخص، پدرزنی باشد که علاوه بر رئیس دولت، همسایه دیواربه‌دیوارش هم باشد.
احمدی نژاد: مگر قرار است ما برویم؟
باید از کسی تقدیر شود که کارش تمام شده و می‌خواهد برود؛ مگر قرار است ما برویم؟ ما در خدمت شما هستیم. مگر تغییر قوانین و قالب‌ها در مسئولیت‌های انسان تغییر ایجاد می‌کند؟ ما یک ملت با آرمان‌های بلند الهی و تاریخی هستیم،‌ در ابتدای راهیم و تازه کار شروع شده و تمام نشده است.
اقتدای داماد احمدی‌نژاد به هاشمی
مهدی خورشیدی داماد محمود احمدی نژاد که معاون امور قوا در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز بر عهده دارد نیز در این مراسم حضور داشت و در صف اول نماز جماعت ایستاده بود.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

921امروزmod_vvisit_counter
4884دیروزmod_vvisit_counter
11511این هفتهmod_vvisit_counter
124068هفته گذشتهmod_vvisit_counter
6963این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19989450کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 259 مهمان, 3 ربوت حاضر
IP شما: 13.58.101.151
Mozilla 5.0, 
امروز: 14 تیر 1403