Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
نامه احمد منتظری به مقام معظم رهبری در خصوص شرکت موسوی و کروبی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 29 تیر 1392 ساعت 23:56 بازدیدها:1840 مرتبه
ایجاد وحدت و همدلی ملت بیشتر از همیشه احساس می‌شود. 
پیشنهاد احمد منتظری به رهبری: زمینه شرکت موسوی و کروبی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری را فراهم کنید.
چکیده : دستور جنابعالی مبنی بر آزادی و حضور حضرات آقایان کروبی و موسوی و سرکار خانم رهنورد و نیز زندانیان سیاسی و عقیدتی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری می‌تواند به راحتی و بدون هزینه این منظور را فراهم نماید. ...
فرزند آیت الله منتظری در نامه ای به رهبری با تاکید بر لزوم رفع حصر از میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد تصریح کرد: امروزه به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی کشور عزیزمان ایران، تلاش در جهت ایجاد وحدت و همدلی ملت بیشتر از همیشه احساس می‌شود.
وی در این نامه که در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله منتظری منتشر شد خطاب به رهبری نوشته است: دستور جنابعالی مبنی بر آزادی و حضور حضرات آقایان کروبی و موسوی و سرکار خانم رهنورد و نیز زندانیان سیاسی و عقیدتی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری می‌تواند به راحتی و بدون هزینه این منظور را فراهم نماید.
احمد منتظری در ادامه این نامه افزوده است: این وحدت و همبستگی با حضور نمایندگانی از احزاب مختلف سیاسی، و نیز خانواده‌های آسیب‌دیدگان و سمبل و نماد آنان مانند خانواده‌های قربانیان کهریزک تکمیل می‌گردد و بسیاری از کدورت‌ها و اختلافات را از بین می‌برد.
فرزند آیت الله منتظری پیش از این نیز با سخت تر خواندن شرایط حصر برای موسوی و کروبی نسبت به حصر آیت الله منتظری گفته بود: تنها آزادی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی کافی نیست و برنامه حاکمیت باید این باشد که آن‌ها را به “بدنه نظام” برگرداند.
متن این نامه به شرح زیر است:
باسمه تعالی
حضرت آیت الله خامنه ای
مقام محترم رهبری جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
حدیثی قدسی است که می فرماید: “انّ فی ایام دهرکم نفحات الا فتعرّضوا لها”.
مولانا هم این کلام گهربار را چنین می سراید که:
گفت پیغمبر که نفحت‌های حق اندر این ایام می‌آرد سبق
گوش و هش دارید این اوقات را در ربایید این چنین نفحات را
امروزه به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی کشور عزیزمان ایران، تلاش در جهت ایجاد وحدت و همدلی ملت بیشتر از همیشه احساس می‌شود. همانگونه که مستحضرید به لطف الهی و در آینده نزدیک مراسم تنفیذ ریاست جمهوری یازدهم برگزار خواهد شد؛ مدبران امور با توجه و تمسک به حدیث بالا می‌توانند این مراسم قانونی را به یک مراسم قانونی و در عین حال عاطفی و به عبارتی جشن وحدت و همبستگی ملی تبدیل نمایند. حضور نمایندگان همه گروه های مخالف و موافق و تشکلهای سیاسی در این مراسم این مهم را فراهم خواهد نمود.
دستور جنابعالی مبنی بر آزادی و حضور حضرات آقایان کروبی و موسوی و سرکار خانم رهنورد و نیز زندانیان سیاسی و عقیدتی در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری می‌تواند به راحتی و بدون هزینه این منظور را فراهم نماید.
این وحدت و همبستگی با حضور نمایندگانی از احزاب مختلف سیاسی، و نیز خانواده‌های آسیب‌دیدگان و سمبل و نماد آنان مانند خانواده‌های قربانیان کهریزک تکمیل می‌گردد و بسیاری از کدورت‌ها و اختلافات را از بین می‌برد.
با این تصمیم شایسته در ماه مبارک رمضان که ماه بازگشت به خدا و ارزش‌های الهی است شما در عمل به دیگران خواهید آموخت که می‌توان به راحتی، رحم و شفقت و لطف را جایگزین بیرحمی و سنگدلی و انتقام نمود و از ثمرات دنیوی و اخروی آن برخوردار شد.
علاوه براین، در جهان امروز که با کمال تاسف، کلمات اسلام‌گرایی و بنیادگرایی اسلامی مترادف با خشونت و قتل و کشتار گردیده است، چنین تصمیمی از شخصیتی چون جنابعالی می‌تواند خط بطلان بر تبلیغات ضددینی بکشد و با صدای بلند اعلام نماید که پیروی راستین دین مبین اسلام چگونه است؛ همان اسلامی که پیغمبر رحمة للعالمین آن(ص) بعداز فتح مکه از انتقام گرفتن نهی نمود و فرمود: “الیوم یوم المرحمة”، همان اسلامی که امام علی(ع) سفارش می‌کند که: “به قاتل او ظلم نشود و اگر عفو شود بهتر است”.
امیدوارم به شکرانه نعمت انتخابات پرشور و آرامی که برگزار شد و از الطاف الهی به کشور و ملت بزرگوار ایران محسوب می‌گردد این تصمیم تاریخی را گرفته و دستور آن را صادر بفرمایید و همگان آثار مادی و معنوی آن را شاهد باشیم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.
احمد منتظری
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4669امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8905این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5827این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988314کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 261 مهمان حاضر
IP شما: 3.133.137.70
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403