Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
هیچگونه تصمیمی در مورد مهمانان ویژه مراسم تحلیف اتخاذ نشده است./ کرزای مهمان مراسم تحلیف روحانی. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 29 تیر 1392 ساعت 17:57 بازدیدها:1605 مرتبه
روابط عمومی مجلس اعلام کرد: 
هیچگونه تصمیمی در مورد میهمانان ویژه مراسم تحلیف اتخاذ نشده است.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای طرح برخی گمانه زنی ها و اخبار درباره میهمانان ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری یازدهم را نادرست خواند و از رسانه ها خواست از انتشار اخبار بدون منبع پرهیز کنند.
در توضیحات اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با اشاره به اخبار برخی رسانه ها در مورد مدعوین و میهمانان ویژه مراسم تحلیف تاکید شده است : «این مراسم در تاریخ سیزدهم مرداد ماه و طبق اصل ۱۲1 قانون اساسی برگزار خواهد شد و طبق معمول در مراسم تحلیف تعدادی از مقامات لشکری و کشوری، مدیران ارشد نظام، مقامات و سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران حاضر می شوند.
همچنین در خصوص حضور میهمانان ویژه مراسم هیچگونه تصمیمی گرفته نشده و در این مورد ضمن مشورت با دفتر رئیس جمهور منتخب برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت».
****   کرزای مهمان مراسم تحلیف روحانی
سفر حامد کرزای به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی
سفیر افغانستان در ایران از سفر رییس‌جمهور کشورش به ایران به منظور شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی رییس‌جمهور منتخب خبر داد.
نصیر احمد نور گفت: آقای حامد کرزای، رییس‌جمهور افغانستان اولین رییس‌جمهوری بودند که به طور تلفنی به رییس جمهور منتخب ایران تبریک گفتند و بعد از‌آن نیز در پیامی کتبی ضمن آرزوی سعادت و موفقیت برای رییس‌جمهور جدید ایران ابراز امیداوری کردند که روابط میان افغانستان و ایران هر چه بیشتر گسترش یابد.
سفیر افغانستان در ایران گفت: رییس‌جمهور افغانستان در راس هیاتی به منظور شرکت و حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی به تهران سفر می‌کند.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4795امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
9031این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5953این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988440کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 382 مهمان حاضر
IP شما: 13.59.38.113
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403