Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
تاکید رئیس جمهور منتخب بر گسترش روابط با کشورهای آمریکای لاتین. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 28 تیر 1392 ساعت 19:26 بازدیدها:1889 مرتبه
تاكيد رييس جمهوري منتخب بر گسترش روابط با كشورهاي آمريكاي لاتين . 
تهران - رييس جمهوري منتخب ملت ايران گفت: بسط و گسترش روابط با كشورهاي آمريكاي لاتين مورد توجه دولت يازدهم ايران خواهد بود. 
حجت اسلام و المسلمين حسن روحاني در پاسخ به پيام تبريك رافائل كوره ادلگارو رييس جمهوري اكوادور تاكيد كرد كه بسط و توسعه روابط با كشورهاي آمريكاي لاتين مورد توجه دولت يازدهم ايران خواهد بود و اكوادور در اين زمينه از اولويت ويژه اي برخوردار است.
وي با تشكر از پيام رييس جمهوري اكوادور ابراز اطمينان كرد كه در سال هاي آينده شاهد گسترش و تعميق مناسبات و همكاري هاي دو كشور در همه زمينه ها و در راستاي حفظ منافع متقابل خواهيم بود.
به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رييس جمهوري منتخب، روحاني با ارسال پيامي جداگانه در پاسخ به پيام تبريك امامعلي رحمان رييس جمهوري تاجيكستان بر اراده دولت يازدهم جمهوري اسلامي ايران بر تحكيم و توسعه روابط با كشورهاي منطقه بويژه تاجيكستان تاكيد كرد.
رييس جمهوري منتخب با تشكر از پيام رييس جمهوري تاجيكستان اظهارداشت: روابط با كشور برادر تاجيكستان همواره و در طول تاريخ براي مردم و دولت ايران داراي اهميت ويژه بوده و ريشه در فرهنگ ، آداب و رسوم و گويش مشترك دارد.
وي تصريح كرد : بدون شك اين اشتراكات آينده اي به مراتب اميدبخش تر از گذشته در روابط ايران و تاجيكستان در همه زمينه ها را تضمين مي كند.
دكتر حسن روحاني همچنين در پاسخ به پيام تبريك مكي سال، رييس جمهوري سنگال ابراز اميدواري كرد كه با تلاش هاي مشترك مسئولان دو كشور شاهد رشد و تعميق بيش از پيش همكاري ها در زمينه هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و بين المللي بين دو ملت برادر و مسلمان ايران و سنگال در سال هاي آينده باشيم.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4699امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8935این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5857این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988344کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 290 مهمان حاضر
IP شما: 18.117.172.185
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403