Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
طولانی ترین و کوتاهترین سخنرانی احمدی نژاد/ سخنرانی 100 و سه دقیقه ای رئیس جمهور. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 16 تیر 1392 ساعت 17:10 بازدیدها:1657 مرتبه
طولانی ترین و کوتاه ترین سخنرانی احمدی نژاد/ سخنرانی ۱۰۰ و سه دقیقه ای رئیس جمهور 
محمود احمدی نژاد با ۱۰۰ دقیقه سخنرانی و همچنین با سخنرانی سه دقیقه ای رکورد طولانی ترین و کوتاه ترین سخنرانی خود را در طول هشت سال ریاست جمهوری به ثبت رساند. محمود احمدی نژاد صبح امروز یکشنبه در همایش «نکوداشت هشت سال تلاش جهادی و تجلیل از رئیس جمهور و دولت خدمتگزار» حضور یافت.
در این مراسم که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، رئیس جمهور سخنرانی کرد اما این سخنرانی رئیس جمهور با بقیه سخنرانی های وی فرق می کرد.
معمولا رئیس جمهور در مراسم ها و همایش ها بین نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه و نهایت یک ساعت سخنرانی می کرد اما در این مراسم از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۱۰ یعنی به مدت ۱۰۰ دقیقه سخنرانی کرد که در واقع می توان آنرا بعنوان طولانی ترین سخنرانی رئیس جمهور دانست.
گرچه ممکن است رئیس جمهور در کنفرانس های خبری که تا کنون داشته بیش از ۱۰۰ دقیقه به پرسش خبرنگاران پاسخ داده باشد اما وی تا کنون در هیچ مراسمی به مدت ۱۰۰ دقیقه صحبت نکرده بود.
جالب اینجاست که رئیس جمهور روز گذشته در همایش «تجلیل از نخبگان عرصه جهانی شدن» که در اجلاس سران برگزار شده بود، کمتر از سه دقیقه صحبت کرد که می توان از آن بعنوان کوتاه ترین سخنرانی رئیس جمهور یاد کرد.
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4525امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8761این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5683این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988170کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 190 مهمان حاضر
IP شما: 3.147.8.214
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403