Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
پشت پرده تبلیغ کرم و صابون حلزون. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
جمعه, 07 تیر 1392 ساعت 00:36 بازدیدها:2119 مرتبه

پشت پرده تبلیغ کرم و صابون حلزون . مشکل کجاست؟ عدم شناحت و آگاهی خریداران و یا تبلیغات کاذب؟؟؟

تبلیغ کرم و صابون حلزون بیست روز دیگر به پایان می رسد و قرار است یک محصول برای ریزش مو جای آن را بگیرد.

 برای این همه کرم و صابون می دانید چقدر حلزون نیاز داریم؟ برای تبلیغ کرم حلزون بیست و هشت میلیارد تومان برای یک سال پرداخت شده. روزی یک ساعت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تبلیغات کرم و صابون حلزون بیست روز دیگر به پایان می رسد و قرار است محصولات دیگری تبلیغ شوند.

 

عضو هیات مدیره شرکت تولید کننده کرم حلزون در مصاحبه با هفت صبح، درباره این محصول و ماهیت حقوقی و رسمی آن و انتقادها و ... توضیحاتی داده است که به برخی کنجکاوی ها و سوال های مخاطبان این تبلیغات پاسخ می دهد.

* ماهیت رسمی شرکت

ما یک شرکت بازرگانی هستیم و کار اصلی ما تولید و توزیع انحصاری محصولات و پخش بی واسطه و رساندن مستقیم آن به دست مصرف کننده است. ما تمام راه های سنتی توزیع را کنار زده و مانند بسیاری از شرکت های مطرح دنیا محصولات را مستقیما به دست مردم می رسانیم.
مجموعه ما همگی از کسانی که در خارج از کشور دوره های بازرگانی خوانده اند تشکیل شده و شرکت با فکر و ایده های خودمان تاسیس شده است و تاکنون برای پنج هزار نفر شغل ایجاد کرده ایم.

* کشف فرمول
ما یک تیم پزشکی داریم که فرمول  کرم حلزون را به دست آورده و پس از گذراندن مراحل ثبت آن در وزارت بهداشت، سفارش ساخت آن را به یکی از شرکت های آرایشی و بهداشتی دادیم. این شرکت، کرم را انحصارا برای ما تولید می کند و ما آن را مستقیما به دست مصرف کننده می رسانیم. (البته می گویند بقراط  مخلوط شیر ترشیده و حلزون له شده را برای درمان التهاب پوست تجویز می کرده.)

* این همه حلزون!؟
محصول ما فقط کرم حلزون نیست. یک مجموعه چهار محصولی است که همه آنها کارایی های گفته شده در تبلیغات را دارند. در این محصولات، یک درصد از عصاره ترشحات حلزون استفاده می شود و باقی مواد، مانند سایر محصولات بهداشتی و آرایشی از افزودنی های مجاز است.

* داستان تبلیغات
امکان ندارد صدا و سیما محصولاتی را تبلیغ کند که مجوزهای لازم را نداشته باشد. کرم حلزون هم تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده و کارایی آن به اثبات رسیده است. ما برای تبلیغات محصولاتمان قرارداد یک ساله به مبلغ 28 میلیارد تومان با صدا و سیما بسته ایم. تبلیغ ما روزی یک ساعت پخش می شود و بعد از همراه اول و ایرانسل، سومین رتبه را به خود اختصاص داده ایم.

* چرا این همه تبلیغ؟ باعث پس زدن مخاطب نمی شود؟
برای جا افتادن این برند چنین تبلیغاتی لازم بود. ما چون تازه کار خود را شروع کرده ایم و باید با بسیاری از برندهای خارجی رقابت کنیم به چنین تبلیغاتی نیاز داریم. همچنین، بسیاری از مردم به برندهای ایرانی بهداشتی و آرایشی اعتماد نداشتند و برای جلب نظر آنها این تبلیغات لازم بود.

* علت شطرنجی شدن
ما برای این کرم دو برند ثبت کرده ایم. یکی برای داخل کشور و دیگری برای توزیع در کشورهای دیگر. از آنجایی که صدا و سیما اجازه تبلیغ برندهای خارجی را نمی دهد، نام انگلیسی این برند شطرنجی شدهاست.

* حلزون کی تمام می شود؟
از 20 روز دیگر تبلیغات کرم حلزون به پایان می رسد . قرار است مجصول دیگری برای جلوگیری از ریزش مو تبلیغ شود. همچنین محصولات دیگری نیز تبلیغ خواهد شد.

این مطالب را علی نژاد، عضو هیات مدیره شرکت سپیده ماهان در مصاحبه با هفت صبح بیان کرده است. این روزنامه در پایان مصاحبه، تاکید کرده که ادعاهای بهداشتی مطرح شده در تبلیغات حلزون را با مجوز صادر شده از سوی وزارت بهداشت تطبیق خواهد داد و روش اثبات اثرات کرم حلزون را از وزارت بهداشت جویا خواهد شد.

کلمات کلیدی:
 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4577امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8813این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5735این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988222کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 211 مهمان حاضر
IP شما: 18.118.119.174
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403