Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 06 تیر 1392 ساعت 18:41 بازدیدها:1756 مرتبه

رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران

 با اعلام نتایج انتخابات شورای شهر و مشخص شدن اعضای شورای شهر تهران رایزنی‌هایی برای انتخاب شهردار جدید تهران آغاز شده است.

در این بین افرادی نیز براساس گمانه‌زنی‌ها مطرح شده‌اند و رایزنی‌هایی نیز با این افراد شده است که از جمله تازه ترین و شاید جدی ترین آنها می‌توان به محسن رضایی از کاندیداهای ریاست جمهوری و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

 

طی گفتگویی با رییس رسانه‌ای ستاد انتخاباتی محسن رضایی درخصوص رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران، اظهار داشت: براساس گفت‌وگویی که با وی داشته‌ام ، تاکنون صحبت‌هایی در این خصوص با وی مطرح شده اما هنوز آقای رضایی در این مورد نظری نداده است.

گیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» ایسنا افزود: این پیشنهاد از سوی افرادی متفاوت و نیز تعدادی از اعضای شورا مطرح شده است و با توجه به اینکه آقای محسن رضایی در فضای انتخابات ریاست‌جمهوری و قبل از آن، جریان سومی را دنبال می‌کردند که عقلانی و منطقی باشد، براین اساس ارایه پیشنهاد از سوی گرو‌ه‌های مختلف، غیرقابل پیش‌بینی نبوده است.

وی اضافه کرد: آقای رضایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری هم شعار دولت فراگیر را مطرح کرده است که در آن دو مؤلفه‌ کارآمدی و ولایت فقیه مورد تاکید قرار گرفته است و هر پیشنهادی که در آن این دو مؤلفه رعایت شود، می‌تواند مورد پذیرش قرار گیرد.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4480امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
8716این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5638این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988125کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 164 مهمان حاضر
IP شما: 3.145.104.139
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403