Notice: Constant html_javascript_convert_error_invvar already defined in /home/davtal/domains/davtalabin.com/public_html/modules/mod_typewriterticker/mod_typewriterticker.php on line 342
چهارشنبه, 13 تیر 1403

معرفی داوطلبان انتخابات

داوطلبان انتخابات مجلس و شوراها.

   اخبار انتخابات : آرشیو اخبار
کابینه جوان و معتدل مورد حمایت مجلس قرار خواهد گرفت. مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 06 تیر 1392 ساعت 17:14 بازدیدها:1541 مرتبه

نقوی حسینی :‌ 
کابینه "جوان و معتدل" مورد حمایت مجلس قرار خواهد گرفت .
نماینده مردم ورامین در مجلس به کارگیری مشی اعتدال و جوان‌گرایی را دو شاخصه مهم در کابینه دولت یازدهم دانست و گفت: اگر کابینه‌ای قوی در این راستا شکل بگیرد، مورد حمایت مجلس نیز قرار خواهد گرفت.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به شعارهای تبلیغاتی حسن روحانی مبنی بر به کارگیری مشی اعتدال در دولت یازدهم گفت:‌ اگر مشی اعتدال به عنوان چارچوب انتخاب مدیران در نظر گرفته شود، می‌تواند در شکل‌‌گیری یک کابینه قوی و مورد حمایت مجلس بسیار موثر باشد.

وی افزود: برخی از گروه‌ها تلاش می‌کنند که به شکلی نیروهایی را به رئیس‌‌جمهور منتخب معرفی کنند که با مشی اعتدال انطباق ندارند، اما قطعا آقای روحانی باید بر اساس مباحث که پیش از این مطرح کرده است، مدیرانی را انتخاب کند که بویژه در این شرایط سخت بتوانند بدون هیچ خللی به کار اجرایی و مدیریت کشور بپردازند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب با روش اعتدال می‌تواند نیروهای توانمندی را وارد عرصه کار اجرایی کند.

حسینی با بیان اینکه جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای پرتوان نیز می‌تواند یکی دیگر از شاخص‌های کابینه دولت یازدهم باشد، اظهار داشت:‌ در میان اسامی افرادی که به عنوان اعضای کابینه روحانی در مراکز غیر رسمی مطرح می‌شوند، نام مدیرانی به گوش می‌رسد که سن و سال بالایی دارند و در دهه‌های 60 و 70 در کشور جزو مدیران اجرایی بودند، طبیعی است که بخشی از توانمندی مدیران به جوانی و پرانرژی بودن آنان باز می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد:‌ به کارگیری مشی اعتدال در کنار جوانگرایی می‌تواند کمک زیادی در انتخاب کابینه قدرتمند برای دولت یازدهم کند و اگر کابینه‌ای قوی در این راستا شکل بگیرد، مورد حمایت مجلس نیز قرار خواهد گرفت.

 

افزودن نظر


کد امنیتی
تصویر جدید

خراسان شمالی


آمار بازدیدکنندگان

4811امروزmod_vvisit_counter
524دیروزmod_vvisit_counter
9047این هفتهmod_vvisit_counter
85574هفته گذشتهmod_vvisit_counter
5969این ماهmod_vvisit_counter
550973ماه گذشتهmod_vvisit_counter
19988456کل بازدیدهاmod_vvisit_counter

بازدیدکنندگان: 400 مهمان حاضر
IP شما: 18.227.48.141
Mozilla 5.0, 
امروز: 13 تیر 1403